برگزاری شورای اداری اداره کل بهزیستی استان سمنان

رعایت صرفه جویی و استفاده بهینه از بیت المال و پرهیز از تشریفات در بهبود خدمات به جامعه هدف از اهم واجبات است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان شورای اداری بهزیستی استان با حضور مدیرکل و اعضاء با دستور کار ارائه گزارش ۹ ماهه سال ۹۸ معاونین ستادی در محل سالن شهید فیاض بخش اداره کل برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تبریک و تسلیت مجدد به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و حادثه سقوط هواپیما، از بروز حوادث طبیعی و سیل در مناطق محروم در استان سیستان و بلوچستان ابراز تاسف  و از تلاش ها و همکاری معاونین ، مسئولین ستادی و روئسای شهرستانها تقدیر و تشکر و ابراز داشتند: با تلاش بیشتر، همت و تعامل انشاءلله شاهد موفقیتها و نتایج مطلوب تری در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی باشیم . ایشان با اشاره به حوادث طبیعی ابتدای سال در استان خواستار پیگیری مصوبات منطقه میامی و حسین آباد کالپوش و پیگیری ویژه توسط رئیس شهرستان شدند .

ایزدپور گفت :یکی از اقدامات لازم در سیستم اداری رعایت سلسله مراتب اداری است و این امر باید سرلوحه امور قرار گیرد . ایشان بالاترین مقام اداری را در شهرستان رئیس اداره معرفی کردند و خواستار رعایت اصول ، قوانین و دستورالعمل ها توسط ایشان شدند .

وی در ادامه : تلاش و مشارکت دستگاههای اجرایی علی الخصوص بهزیستی طبق وظایف ، دستورالعمل ها و قوانین بمنظور بهبود ، تقویت و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات را لازم و اجرایی دانستند و بر این نکته تاکید داشتند که این عوامل باید بدون ایجاد حساسیت و ورود به تبلیغات از نامزدی انجام گیرد و کلیه معاونین و روسای شهرستان ها را به استفاده از کلیه ظرفیت ها در امر انتخابات و حضور چشمگیر آحاد جامعه تشویق کردند .

مدیرکل بهزیستی استان گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور رعایت صرفه جویی و استفاده بهینه از بیت المال در بهبود خدمات به جامعه هدف از اهم واجبات است و خواستار پرهیز از تشریفات اداری شدند . ایشان تعامل ، همفکری و اعمال نظر و پیشنهادات را یکی از را ههای موثر در تحقق به اهداف عالیه سازمان دانسته و خواستار پیگیری و برگزاری جلسات کارشناسی در ستاد و شهرستان ها شدند .

 

در ادامه جلسه  معاونین پشتیبانی و منابع انسانی ، توانبخشی ، توسعه پیشگیری ، اجتماعی و رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ماهه حوزه فعالیت خود داشتند .

کد خبر 12761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد