2 میلیارد و 840 میلیون ریال برای تامین نیازهای گروهای تحت حمایت سیل زده پرداخت شد

بهزیستی استان کرمان بعد از ارزیابی میزان خسارات وارده کمک های نقدی و غیر نقدی را به بهزیستی شهرستان های منوجان - قلعه گنج و رودبار جنوب ارسال کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی کرمان در حاشیه سفر به شهرستان های جنوبی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه بیش از 2500 نفر از مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت حمایت در سه شهرستان منوجان -  قلعه گنج و رودبار از سیل آسیب دیده اند ، اظهار داشت : در مرحله اول کمک های نقدی به حساب سه شهرستان واریز شده است .

وی با بیان اینکه در مرحله اول مبلغ 2 میلیارد و 840 میلیون ریال به سه شهرستان قلعه گنج – منوجان و رودبار جنوب پرداخت شده ، افزود : بهزیستی این شهرستان ها بر اساس نیاز گروه های تحت حمایت مبلغ اختصاص یافته را بین آنان توزیع می کنند .
صادق زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در مرحله دوم در دو روز گذشته مواد غذایی و کالاهایی چون پتو- پوشاک – مواد شوینده و بسته های حمایتی ویژه کودکان تهیه ، بارگیری و به منطقه ارسال شده است .
مدیرکل بهزیستی استان کرمان اعزام تیم های مداخلات روانی – اجتماعی در بلایای طبیعی (محب )  و فوریت های اجتماعی را از دیگر اقدامات بهزیستی شهرستان های جنوبی ذکر کرد و اظهار داشت : این تیم ها با هدف همدلی و دلجویی از مردم منطقه وارد روستاها شده اند .

کد خبر 12740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد