بیست درصد از اعتبارات حوزه اشتغال به بهبود یافتگان اعتیاد اختصاص پیدا کرد

دکتر جمال باقری سرپرست بهزیستی مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور استاندار مازندران، معاونین و مدیران کشوری در استانداری تشکیل شد، با اشاره به اقدامات مشترک فیمابین بهزیستی و آموزش و پرورش در فعالیت های پیشگیرانه، در خصوص اشتغال بهبود یافتگان حوزه درمان اعتیاد گفت: هفت درصد اعتبارات اشتغال قانونا باید به بهبود یافتگان حوزه اعتیاد اختصاص داده شود که در سال جاری بهزیستی مازندران بیش از بیست درصد از این اعتبارات را به امر اختصاص داد.

وی با اشاره به بازپیرایی کمپ ماده 16 افزود: اجرای قانون مراجعین متجاهر تا مدتی رعایت شد در حالیکه اکنون کم کم مراجعین به حالت قبل برگشته که ضروریست دقت نظر بیشتری در این خصوص اعمال شود.
باقری با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد بیشتر از اعتبارات تخصیصی در ماده 16 هزینه شده است
سرپرست بهزیستی مازندران در این جلسه با بیان اینکه در حوزه اموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان در راستای اقدامات محافظتی و خود مراقبتی  افزود:۳۵۰۰ کارگاه و نشست اموزشی نه ماه نخست امسال برگزار و جدای از طرح یاری گران از مجموع  بیش از ۵۰۰ هزار دانش اموز استان بالغ بر  200 هزار نفر مورد اموزش های تخصصی تر قرار گرفتند .
وی با اشاره به اقدامات بهزیستی در حوزه اموزش مهارت های زندگی در حوزه امور زندانها نیز تصریح کرد: در سال جاری مجموعه 38 هزار نفر در کلاس های اموزشی مختص زندانیان شرکت کردند و مهارتهای لازم را برای بازگشت به جامعه اموختند.

کد خبر 12716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد