فارس من |  کمک بهزیستی به هنرمند مهدی‌شهری؛ شهرداری تابلوها را خرید

اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر بخشی از ملزومات موردنیاز هنرمند مهدی‌شهری را که دچار مشکلاتی بود، با پیگیری‌های خبرگزاری فارس تأمین کرد و شهرداری نیز برخی تابلوهای او را خرید.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، چندی پیش در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس که مشکلات و درخواست‌های مردمی در آن ثبت و پیگیری می‌شود، سوژه‌ای تحت عنوان «هنرمند ناشنوا و نابغه مهدی‌شهری در انتظار بازدید مسؤولان از آثار هنری‌اش» درج شد.

در این سوژه آمده بود: هنرمند نقاش ناشنوا و نابغه مهدی‌شهری برای مسؤولان شهر گمنام است؛ تقاضا دارم به‌منظور معرفی آثار این هنرمند و ایجاد انگیزه در این دانش‌آموز اقدام اثرگذار را مدنظر قرار دهید.

خبرگزاری فارس استان سمنان با پیگیری‌های خود، در چند مرحله مشکلات این نوجوان مهدی‌شهر را پیگیری کرد.

نرجس درخشنده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر در همین زمینه اظهار کرد: بهزیستی تا حد توان در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: امیرحسین کریمی، دانش‌آموز ناشنوای دوره متوسطه و مددجوی تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر است که استعدادش در زمینه نقاشی توسط معلم رابطش کشف شد و با حمایت این دبیر، اکنون آثار زیبایی از او وارد بازار شده و اهالی ذوق از سراسر کشور طالب هنر طراحی چهره این هنرمند هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر بیان کرد: به دنبال خلق آثار مددجوی توانمند امیرحسین کریمی و خلق آثار زیبا در تصاویر هنری وی بهزیستی استان سمنان در چندین دیدار و بازدید ، آمادگی خود را به‌منظور حمایت از این مددجو اعلام کرد.

درخشنده گفت: می‌توان به برخی از خدمات ارائه‌شده به امیرحسین کریمی ازجمله خریداری میز تحریر و صندلی چرخ‌دار به ارزش 25 میلیون ریال، معرفی مددجو موفق در هفته معلولان به سبب تلاش مددجو در انجام فعالیت‌های هنری در محل تحصیل وی، دریافت مستمری ماهانه و ارائه خدمات توان‌بخشی طبق دستورالعمل‌های سازمان بهزیستی نام برد.

وی گفت: پیگیر وام خوداشتغالی برای امیرحسین هستیم که این امر در حال آماده‌سازی زمینه اشتغال است و دارای بازار مطلوبی نیز می‌بوده و در همین راستا، می‌توان به خریداری تابلوی او به قیمت 30 میلیون ریال توسط شهرداری مهدی‌شهر اشاره کرد.

انتهای پیام/2249/م/

کد خبر 12715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد