تعداد 2 هزار و 629 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در سه شهرستان جنوبی استان کرمان در معرض سیل قرار گرفتند

در جریان سیل اخیر در استان کرمان ،عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی بهزیستی به تشریح وضعیت مددجویان و افراد دارای معلولیت در شهرستان های جنوبی قلعه گنج، رودبار و منوجان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده با بیان اینکه تعداد 2هزار و 629 نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی در سه شهرستان رودبارجنوب – قلعه گنج و منوجان در منطقه سیل زده زندگی می کنند  ، اظهار داشت : رودبار جنوب  با 1 هزار و 521 مددجو بیشترین آمار را داشته است  .
وی در بخش دیگری از سخنان خود از 312 مورد تخریب در بخشی از منازل مسکونی خانواده ها و گروه های تحت حمایت خبر داد و گفت : 25 تا 30 % خانه ها  در قلعه گنج به تعداد  150خانه در منوجان  95 خانه و در رودبار جنوب 67 خانه دچار آبگرفتگی وتخریب شده اند .
ایشان با بیان اینکه در جریان این سیل وسایل زندگی خانواده های تحت حمایت از بین رفته ؛ افزود : به طور تقریبی 1525 لوازم ضروری برای توزیع بین خانواده های تحت حمایت مورد نیاز است .
صادق زاده با اعلام نیاز به وسایل کمک توانبخشی از جمله ویلچر ، عصا و واکر در منطقه ، یاد آور شد : با توجه اینکه اجرای برنامه های روانی - اجتماعی و فوریتی برای عموم مردم از وظایف بهزیستی است . تیم ها ی مداخلات روانی – اجتماعی در بلایای طبیعی و فوریت های اجتماعی به روستاهای سیل زده اعزام شده اند .

کد خبر 12696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد