برگزاری بزرگترین رویداد بین المللی موسسه عصر طلایی رشد کودک ایرانیان در جزیره کیش

بزرگترین جشنواره بین المللی شادی و نشاط کودکان مهدهای کودک تحت پوشش خدمات موسسه "آی مت" طی روزهای۲۶و۲۷دیماه۱۳۹۸در جزیره کیش برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان، به دعوت رسمی مدیرعامل موسسه آیمت، میرفندرسکی جانشین و مشاور مدیرکل بهزیستی گلستان در این جشنواره باتفاق خانم عباسی_مدیرمهدکودک هیرکانیا و نماینده موسسه آیمت در استان_ حضور دارند. 

میرفندرسکی در خصوص جشنواره مذکور گفت:دو دوره قبلی جشنواره فرهنگی شادی و نشاط  موسسه "آیمت" در کشور مالزی برگزار شده و در سومین دوره که در جزیزه کیش در حال اجرا می باشد، نهصدوپنجاه نفر از کودکان کشورهای مختلف حضور دارند که استان گلستان دارای "نه" نفر شرکت کننده بوده که طی دو روز بر اساس طیف بندی صورت گرفته با سایر کودکان به رقابت در حوزه مفاهیم پایه ریاضی، مبتنی بر بازی و تفکر خلاق می پردازند. 

جانشین و مشاور مدیرکل بهزیستی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از آقای دکتر زاده باقری_مدیرعامل موسسه عصر طلایی رشد کودک ایرانیان_ و برگزارکنندگان جشنواره، ابراز امیدواری کرد در سایه اهتمام و تلاشهای متولیان موسسه، شاهد توسعه و تعمیق و ارتقاء خدمات و فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی موسسه  " آیمت" در حوزه رشد یکپارچه کودکان باشیم.

لازم به ذکر است در دو دوره قبلی جشنواره، کودکان تحت پوشش موسسه آیمت گلستان موفق به کسب مقام سوم جهانی در میان کودکان شرکت کننده شده بودند.

کد خبر 12685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد