برگزاری کمیته مدیریت عملکرد

ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان: کسب موفقیت ها مرهون روحیه جهادی ، هم دلی و همراهی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی استان در محل ستاد برگزار شد .

این جلسه با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل ، معاونین و روسای ستادی در محل اداره کل با دستور کار شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۹۸ دستگاه های اجرایی برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : ایشان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران در کسب موفقیت های اداره کل این موفقیت ها را مرهون روحیه جهادی ، هم دلی و همراهی پرسنل در سطح استان دانست و ابراز داشت : یکی از دلایل مهم و اصلی در عدم کسب برخی رتبه ها ضعف در مستند سازی و تعامل است و این مطلب نیازمند پیگیری و تلاش های بیش از پیش است .

ایزدپور گفت : یکی از اهداف برگزاری جلسه مدیریت عملکرد با دستور کار ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی شناسایی و رفع نواقص در عدم کسب برخی شاخص ها است . پیگیری و تعامل در سازمان ها و حوزه های مربوط باعث شناسایی نقاط ضعف خواهد شد و می توان با مدیریت این نواقص را کاهش و گام موثری در تحقق آن برداشت .

وی افزود : در شاخص های ارزیابی در جشنواره شهید رجایی۳۰ امتیاز در بحث مناسب سازی اماکن و فضا های عمومی مربوط به دستگاه های اجرایی پیش بینی شده است که این امر زیر نظر اداره کل بهزیستی انجام می شود ، توصیه ما هموراه به کارشناسان مربوطه تعامل و همراهی با دستگاه ها است تا امتیازات لازم را منطقی ، با رعایت قوانین طبق دستورالعمل و شرایط دستگاه ها داده شود .

جمیله محقق دبیر کمیته مدیریت عملکرد اداره کل بهزیستی استان سمنان : معاونین و روسای ستاد بیشترین تاثیر را در کسب نمرات در شاخص های ارزیابی دارا می باشند ، ایشان با پیگیری و شناسایی نقاط ضعف و عدم کسب نمرات در شاخص ها عمومی و اختصاصی می توانند نقش مهم و اثرگذاری در ارزیابی سال ۹۷ داشته باشند و تلاش ایشان را در کسب رتبه برتر در سه سال متوالی توسط اداره کل بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی می توان مشاهده کرد .

کد خبر 12682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد