اولین محموله کمک بهزیستی استان قم به سیستان بلوچستان ارسال شد

مدیر کل بهزیستی استان قم از ارسال اولین محموله کمک این اداره کل به مناطق سلیزده استان سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: این کمک‌ها شامل سه هزار بسته آب معدنی است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی بهزیستی استان قم ، دکتر پهلوانی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد با عنایت به هماهنگی صورت گرفته با همکارانمان در بهزیستی استان سیستان و بلوچستان اقلام ضروری مورد نیاز در مرحله اول آب معدنی ، پتو ، کنسرو ، پلاستیک و... اعلام شد که بلافاصله با کمک خیرین اقدام به تهیه یک کامیون آب معدنی کردیم که به مناطق سیل‌زده فرستاده‌شده است.

دکتر پهلوانی با اشاره به بعد مسافت و دوری راه افزود : مادر زمینه ارسال کمکهای اهدائی خیرین جهت صرفه جوئی در هزینه های حمل و نقل ، اقلام مورد نیاز هموطنان را از استان مبدا خریداری می کنیم و به بهزیستی استان سیستان و بلوچستان جهت توزیع بین خانواده های تحت پوشش حادثه دیده و سایر هموطنان تحویل می دهیم که این مهم هم در تسرسع و سرعت عمل کار موثر است هم در کاهش هزینه های حمل و نقل .

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به اعلام متولیان امور در مناطق درگیر سیل افزود : اقلام غذایی نظیر انواع کنسرو جات، خرما، برنج و روغن و اقلام زیستی نظیر پتو و موکت، پلاستیک و اقلام گرمایشی مانند چراغ و آب معدنی و خشکبار از مهمترین نیازهای سیل زدگان استان است..

لازم به ذکر است  هموطنان گرامی می توانند کمک های غیرنقدی خود را به پایگاههای بهزیستی استان واقع در خیابان 20 متری شهید بهشتی اداره پذیرش بهزیستی قم و مرکز مداخله در بحران واقع در میدان شهید محلاتی، مجتمع آیت الله گلپایگانی انتهای خیابان 19 دی بلوار شهید ظریفیان تحویل دهند  وکمک نقدی خود به شماره کارت 4163034541693770 حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان سیستان و بلوچستان واریز نماید .

کد خبر 12678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد