برگزاری جلسه  ستاد مدیریت بحران بهزیستی بندرعباس با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل سازمان بهزیستی کشور

در پی وقوع بارندگی های اخیر و خسارتهای ناشی از آن بر فضای فیزیکی بهزیستی بندرعباس ، جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی بندرعباس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این نشست که با حضور کاظم زاده مدیر کل دبیرخانه پدافند غیر عامل و لواسانی رئیس گروه نظارت و بازرسی دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، مدیر کل بهزیستی هرمزگان و جمعی ازمسئولین بهزیستی استان و شهرستان مدیر کل بهزیستی هرمزگان در این نشست به ارائه توضیحاتی در خصوص خسارتهای ناشی ازوقوع  بارندگی های اخیر به ساختمان فیزیکی بهزیستی بندرعباس و منازل مسکونی جامعه هدف تحت پوشش پرداخت  .

 غلامحسین رنجبراظهار داشت : فرایند پیشگیری از اتفاقات و حوادث در سازمانی همچون بهزیستی بسیار مهم و حیاتی می باشد .

وی ادامه داد ما باید با شناسایی تهدیدها و و فرصتها خود را برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده و مهیا سازیم .

کاظم زاده مدیر کل دبیرخانه پدافند غیر عامل و رییس دبیرخانه مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور نیز عنوان داشت:  باید ساز و کار و زیرساخت های مهم و اساسی برای مقابله با حوادث و موقعیت های اضطراری آینده نگری شود و به مساله سلامت روان و امنیت کارکنان اهمیت داده شود .

کاظم زاده تاکید کرد: وجود جمعیت آسیب پذیر در دهکهای پایین و مددجویان آسیب پذیر کار آمادگی در برابر بلایا و خطرات را برای ما سخت می سازد .

گفتنی است در این نشست نقطه نظرات و دیدگاههای انتقال فضای فیزیکی اداره بهزیستی بندرعباس مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و موکول به اعلام نظر نهایی توسط دفتر فنی و مهندسی استانداری شد .

در حاشیه این نشست محمد رضا کاظم زاده رییس دبیرخانه مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از بخش ها وحوزه های مختلف اداره بهزیستی بندرعباس که درطی وقوع بارندگیهای اخیر خسارت دیده اند بازدید بعمل آورد .

کد خبر 12677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد