حضور معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در جمع اعضای شورای معاونین بهزیستی

صبح امروز بیست و ششم دی ماه شورای معاونین بهزیستی گیلان با حضور دکتر نحوی نژاد مدیر کل ، معاونین ، روسای دوایر ستادی، اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی و سرهنگ نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس گیلان برگزار گردید.

دکتر نحوی نژاد ضمن خیرمقدم به حاضرین جلسه و تسلیت مجدد شهادت سردار سلیمانی و ابراز همدردی با بازماندگان جانباختگان ضایعه هوایی بیان داشت :

سپاه نور چشم ماست و نور چشم امام ما بود . اگر سپاه نبود به یقین امنیت کشور ما نبود .سپاه حافظ انقلاب ماست و بسیاری از خطراتی را که از سر ملت ایران رفع می کنند . دربسیاری از جاها عنوان نمی کنند تا سبب تشویش اذهان عمومی نگردد اما حقیقت این است که بسیاری از مسائل را ختم به خیر می کنند.امنیتی که امروز ه در کشور ما در تمامی جنبه ها اعم از دفع اشرار در مرزها و امنیت داخلی وجود دارد به برکت همین سپاه است و ما با تمام سختی ها و تهدیدها و فشارها همچنان پیرو مقام معظم رهبری و ولایت هستیم و خواهیم ماند.

در ادامه سرهنگ نیازمند به بیان و شفاف سازی شرایط و تحولات موجود پرداخته و عنوان نمود ما در یک جنگ شناختی و ادراکی هستیم که دارای پیچیدگی هایی است . ما این یک دقت نظر ودید روشن ملت را می طلبد . مغایرت های ما با ایالت متحده آمریکا تمدنی و استقلالی استعماری است و ملت ما از دیدگاه نگرش به مسائل انسان و جهان و آخرت و استعمار طلبی دولت امریکا و از طرفی تاکید ما برحفظ استقلال است .

وی افزود آمریکا با استراتژی فشارکوتاه مدت و خرد کننده با هدف موجودیت انقلاب اسلامی و بارویکرد عملیات روانی که در دو سال اخیر شدت یافته تلاش می نماید تا استقلال ما را با خطر مواجه نماید.

معاون سیاسی سپاه ضمن تاکید بر پیروی از ولایت حضور پرشور آحاد ملت را انتخابات آتی خواستار شد تا بی اعتمادی مردم به کارآمدی نظام که در ذهن دشمنان است باطل گردد و افرادی در مجلس حاضر شوند که دشمن شناس باشند و تنها به مصالح نظام و ملت بیاندیشند.

کد خبر 12676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد