برگزاری میزخدمت ادارات در مسجد بقیه الله عج محله شهرقائم قم

با هماهنگی گروه جهادی سازمان بسیج کارمندی سپاه علی ابن ابی طالب (ع ) قم به منظور ارائه خدمات بیواسطه و رودرو به مردم میزخدمت ادارات ونهادهای خدماتی ،حمایتی و... در مسجد بزرگ بقیه الله (عج) محله شهرقائم قم برگزار شد و محمدرضا ابوالحسنی ریاست اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان قم به مراجعات مردمی مرتبط رسیدگی کرد.

با هماهنگی گروه جهادی سازمان بسیج کارمندی  سپاه علی ابن ابی طالب (ع ) قم به منظور ارائه خدمات بیواسطه و رودرو به مردم میزخدمت ادارات ونهادهای خدماتی ،حمایتی و... در مسجد بزرگ بقیه الله (عج) محله شهرقائم قم برگزار شد و محمدرضا ابوالحسنی ریاست اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان قم به مراجعات مردمی مرتبط رسیدگی کرد.

لازم به ذکر است برنامه میزخدمت بصورت مستمر در محلات ومساجد قم برگزار می گردد و تاثیر بسزایی در تکریم مراجعین و کاهش ترددهای غیرضروری داشته است. هدف میز خدمت بسیج این است که مشکلاتی که مردم دارند بدون واسطه و آسان تر به گوش مسئولین برسد تا رضایت مندی مردم بالاتر برود و همچنین هدف بسیج کارمندی هم در این سیستم اداری آسان تر شدن رسیدگی به مطالبات مردم می باشد تا مشکلات مردم سریعتر رفع شود.

کد خبر 12668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد