تخصص و اخلاق می بایست بر حوزه گزینش حکمفرما شود

نشست هم اندیشی مدیر کل، کارشناسان مسئول و کارشناسان رابط گزینش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیر کل بهزیستی در نشست هم اندیشی باکارشناس مسئول و کارشناسان رابط گزینش گفت: گزینش یعنی انتخاب اصلح و تلاش برای در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، فرهنگی کشور،قوانین و دستورالعملها و پرهیز از اعمال سلایق فردی در بکار گیری کارکنان ادارات .

حمید رضا الوند افزود: روند ارائه خدمت و فرایند گردش کار در این حوزه می بایست به سمت آرامش و پرهیز از حب و بغض های فردی سوق داده شود تا به پویایی سازمان کمک نماید.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد مناسب هسته گزینش می تواند موجبات جذب بکار گیری نیروهای متخصص و متعهد را فراهم آورد و همین امر نه تنها به افزایش بهره وری نیروی انسانی در دستگاهها منتهی می شود بلکه سطح رضایت مندی ارباب رجوع را نیز افزایش خواهد داد.

الوند ضمن قدردانی از فعالیت های کارشناسان مسئول و کارشناسان رابط گزینش بهزیستی استان گزینش پرسنل سازمان،مدیران و مسئولان فنی مهدهای کودک مراکز غیر دولتی را گامی مهم در جهت ارتقاء کیفی نیروی انسانی قلمداد کرد .

گفتنی است در ادامه این جلسه کارشناس مسئول و کارشناسان رابط گزینش از تعهدات انجام شده و نظرات خود را مطرح و درپایان دریافت لوح سپاس از سوی مدیر کل مورد تقدیر قرار گرفتند .

کد خبر 12639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد