مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی  کشور از خانه پناهگاهی افراد  بی سرپرست و دارای سرپرست غیر موثر استان فارس بازدید کرد

مهندس مصطفی سراج مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور که صبح امروز به استان فارس سفر کرده است به همراه محمد رضا اسدی رئیس گروه بیماران روانی مزمن سازمان بهزیستی کشور از خانه پناهگاهی افراد بی سرپرست و دارای سرپرست غیر موثر و مراکز توانبخشی اداره کل بهزیستی فارس بازدید کرد.

مهندس مصطفی سراج مدیر کل دفتر امور توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در این بازید با بیان اینکه در استان فارس فعالیت های بسیار خوب و چشمگیری در راستای اهداف حوزه معاونت توانبخشی شکل گرقته است گفت : الگوهای برتری در این استان  وجود دارد که ما به ان افتخار می کنیم.

وی ادامه داد : وظیفه ذاتی ما این است تا این عزیزان در مراکز توانبخشی شبانه روزی یه بهترین شکل نگهداری  واز یک زندگی عادی برخوردار باشند.

سراج یادآور شد : باید توانمندی این عزیزان را شناسایی کنیم  تا با آموزش های خاص انها را وارد جامعه کنیم .چرا که حق  انهاست تا در عرصه های مختلف  جامعه حضور و تعامل داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : رضایتمندی جامعه هدف ما را  جهت خدمت بهتر به این عزیزان پر انگیزه می کند.

کد خبر 12631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد