لزوم نگاه واقع بینانه  و منطقه ای در توزیع امکانات اورژانس اجتماعی

نشست تخصصی و آموزشی کارشناسان اورژانس اجتماعی و مسئولین فنی مراکز آسیب دیدگان اجتماعی  با حضور دکتر محمود علی‌گو مدیر کل  دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور  ، دکترجمال باقری سرپرست بهزیستی مازندران، وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی و جمعی از کارشناسان اورژانس اجتماعی سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر باقری با تاکید بر نگاه واقع بینانه و فارغ از آمارهای ثبت شده به مباحث مورد نظر گفت: همکاران ما در بهزیستی مازندران با دل و جان خدمات دهی میکنند و گاها در برخی مناطق از امنیت فیزیکی نیز برخوردار نیستند اما با وجود امکانات ناکافی و شرایط سخت شغلی مشغول فعالیت هستند. 
سرپرست بهزیستی مازندران آمار های تهیه شده را برای مصرف درون سازمانی موثر دانست و افزود: بسیاری از این آمارها با اتفاقاتی که در بطن جامعه رخ میدهد مغایرت دارد و این لزوم پایش های منطقه ای و برنامه ریزیها بر اساس واقعیت های موجود را دوچندان میکند .
وی با اشاره به روش های جذب نیروهای اورژانس و عدم احساس امنیت شغلی در میان کارکنان این حوزه گفت: یکی از بخش های مهم سازمان برای مداخله به هنگام موثر و سریع در بروز انواع بحران ها اورژانس اجتماعی است که ضروریست نسبت به تبدیل وضعیت شغلی نیروهای این بخش از سازمان تصمیم هایی اتخاذ شود.
باقری با اشاره به تفاوت های اقلیمی در استان مازندران خاطرنشان کرد: نوع خدمات در مناطق مختلف استان متفاوت است و در توزیع امکانات اورژانس اجتماعی باید با نگاهی واقع بینانه و منطقه ای اقدام کنیم.
وی با تقدیر ویژه از همکاران اورژانس اجتماعی در سراسر استان تصریح کرد: در انعکاس واقعیت های محیطی بدون تعارف و مماشات همه مسائل را عنوان کنید تا در سیاست گذاریها و برنامه ریزیها ، تمام چالش ها و کمبود ها لحاظ  شده و به تصمیم گیریهای نتیجه مند منجر شود.

کد خبر 12629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد