مراکز بهزیستی کرمانشاه آماده خدمات دهی به آسیب دیدگان اجتماعی 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مراکز اورژانس اجتماعی همچنین از طریق تلفن 123 و گشت های سیار به صورت حضوری به آسیب دیدگان اجتماعی خدمات رسانی لازم را دارند و مداخلات زودهنگام را انجام می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در برنامه رادیویی و تلویزیونی صدای شهر در زمینه ارائه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی، اظهار داشت: اورژانس اجتماعی چند فعالیت دارد که یکی از این فعالیت ها مرکز مداخله در بحران های اجتماعی، فردی و خانوادگی است که مراکز آورژانس اجتماعی در تمام شهرستان های استان به جزء قصرشیرین فعال هستند و خدمات دهی می کنند.

وی بیان داشت: مراکز اورژانس اجتماعی همچنین از طریق تلفن 123 و گشت های سیار به صورت حضوری به آسیب دیدگان اجتماعی خدمات رسانی لازم را دارند و مداخلات زودهنگام را انجام می دهند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین فعالیت 4 پایگاه خدمات اجتماعی در کرمانشاه را از دیگر فعالیت های زیر مجموعه اورژانس اجتماعی برشمرد و گفت: در این پایگاه ها نیز مداخلات لازم اجتماعی برای جامعه هدف صورت می پذیرد.

دکتر رضوان مدنی یادآور شد: شهروندان می توانند در خصوص مشاهده هرگونه آسیب اجتماعی از جمله کودک آزاری، سالمندآزاری، همسرآزاری، کودکان کار و خیابانی، افراد بی خانمان و غیره با تلفن 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی به صورت شبانه روزی تماس حاصل کنند که کارشناسان ما بلافاصله مداخله در بحران را انجام دهند و مراکز بهزیستی آماده خدمات رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی هستند.

وی با اشاره به حضور گشت های سیار اورژانس اجتماعی در مناطق مختلف استان و شناسایی افراد بی خانمان و معتاد، گفت: کارشناسان ما با شناسایی این افراد آنها را به مراکز سرپناه شبانه بهزیستی ارجاع می دهند.

کد خبر 12624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد