شاهین شهر ومیمه| مدیران و مربیان در رشد و شکوفایی آینده سازان  کشور نقش بسزایی دارند

با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه و کارشناس امور مهد های کودک این اداره، نشست هم اندیشی با مدیران مهدهای کودک تحت نظارت این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن اشاره به اهمیت آموزش کودکان در مهدهای کودک و نقش موثر مدیران و مربیان آنان در این خصوص گفت: مهدهای کودک به عنوان ویترین سازمان بهزیستی هستند و نقش آنها در رشد و شکوفایی آینده سازان این مرزو بوم قابل تقدیر و ستایش است.

امین عسگری همچنین  با اشاره به فصل سرما رعایت نکات ایمنی را بسیار مهم دانست و گفت: کودکان در سایه ایمنی و امنیت است که می‌توانند آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

وی با اشاره به پویش ملی تامین جهیزیه، ادامه داد: این پویش برای26 هزار و  490 زوج نیازمند، با شعار "شریک شادیتان هستیم" در قالب یک برنامه خیرخواهانه برگزار می‌شود که در راستای تامین جهیزیه برای جامعه هدف بهزیستی، ترویج ازدواج آسان، کمک به تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم ازدواج جوانان، این پویش در سراسرکشور در حال اجرا می باشد .

به گزارش روابط عمومی، بر این اساس علاقمندان برای شرکت در این حرکت خیرخواهانه و خداپسندانه، می‌توانند از طریق کد دستوری #300*741* و اپلیکیشن سکه و یا درگاه اینترنتی، کمک‌های نقدی خود را جهت تامین بخشی از اقلام مربوط به جهیزیه زوج های تحت حمایت بهزیستی را اهدا نمائید .

کد خبر 12623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد