مازندران|برای همسو شدن با فناوری های نوین به عزم و اراده جدی برای ایجاد تغییرات نیاز است

مدیر کل بهزیستی استان مازندران با تاکید بر اصل شفافیت خواستار انجام فعالیت های بهزیستی در اتاق شیشه ای قابل رصد برای عموم شد و خاطرنشان کرد: در رعایت حقوق شهروندی فقط به تکریم مراجعین حضوری بسنده نکنید بلکه تلاش کنید تا مراجعین غیر حضوری نیز از حداکثر خدمات بهره مند شوند.

با حضور دکتر سید سعید آرام؛ مدیرکل بهزیستی استان مازندران دوره آموزشی سامانه ارمغان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر آرام ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با تاکید بر استفاده از روش های نوین در مبحث برنامه ریزی گفت: برای همسو شدن با فناوری های نوین و دانش روز علاوه بر لزوم وجود زیرساخت های درست، به عزم و اراده جدی برای ایجاد تغییرات نیاز است.

وی با تاکید بر هماهنگی و همراهی همه حوزه ها در استفاده از سامانه ها، جزیره ای عمل کردن را آفتی در سیستم اداری دانست و افزود: تمامی اقدامات صورت گرفته به دنبال نظارت راهبردی در ارتباط با فعالیت ها در جهت مهیا کردن شرایط نهادینه کردن بهزیستن در جامعه است.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران با اشاره به مشکلاتی که در گذشته در پرداخت مستمری مددجویان وجود داشت تصریح کرد: بالغ بر 50 هزار نفر مددجوی بهزیستی اکنون از طریق ثبت در سامانه ها با سرعت و شفافیت بالا مستمری دریافت میکنند.

دکتر آرام پروسه پرداخت یارانه مراکز شبانه روزی را 48 ساعت عنوان کرد و اذعان داشت: تا چند ماه قبل این روند 28 روز کار اداری را میطلبید .

وی نظارت راهبردی را یکی از اصلی ترین ارکان مدیریت عنوان کرد و با بیان اینکه در روش های نوین امکان بازرسی و پایش اطلاعات به آسانی ممکن شده است افزود: سامانه فعلی با ارتباطی که با سامانه ثبت احوال دارد جلوی بروز بسیاری از تخافات را گرفته است.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران با تاکید بر اصل شفافیت خواستار  انجام فعالیت های بهزیستی در اتاق شیشه ای قابل رصد برای عموم شد و خاطرنشان کرد: در رعایت حقوق شهروندی فقط به تکریم مراجعین حضوری بسنده نکنید بلکه تلاش کنید تا مراجعین غیر حضوری نیز از حداکثر خدمات بهره مند شوند.

دکتر آرام افزود: مددجویان بهزیستی در هر نقطه از کشور با اتصال به اینترنت و از طریق سامانه ثبت درخواست در پورتال بهزیستی میتوانند درخواست های خود را اعلام و پیگیری کنند.

وی در پایان بر آموزش صحیح سامانه ها تاکید کرد و گفت: برای دسترسی به امکانات روز و بهره مندی از سرعت و سهولت راهی به جز پیوستن به چرخه استفاده از امکانات دولت الکترونیک وجود ندارد.

کد خبر 1261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد