شاهرود ا برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود

یکی از اقدامات سازمان بهزیستی کشور در حوزه درمان اعتیاد و با هدف بهبود ، توانمند سازی و بازگشت به جامعه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بیماران بهبود یافته اس

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مودا مخدر شهرستان شاهرود با حضور مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود و دیگر روسای ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد .

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود : بهزیستی شهرستان شاهرود با دارا بودن ۷ مرکز بهبودی اقامتی ،۲ مرکز سرپائی  و درمان اعتیاد و 1 مرکز کاهش آسیب ، در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود است که با همراهی و همکاری پرسنل بهزیستی شهرستان گامهای موثری را در جهت درمان و بهبودی بیماران برداشته است.

جهانسیر گفت : طرح پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد از طریق ۳ موسسه و با همراهی ۵۶ تیم مردمی در ۱۶محیط و همچنین طرح مصون سازی خانواده با محوریت کودکان در برابر اعتیاد در ۴ مهدکودک  با حضور والدین در شهرستان شاهرود در حال اجرا است .

وی افزود : یکی از اقدامات سازمان بهزیستی کشور در حوزه درمان اعتیاد و با هدف بهبود ، توانمند سازی و بازگشت به جامعه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بیماران بهبود یافته است که متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت معرفی به ادارت بهزیستی شهرستان محل زندگی خود مراجعه نمایند .

کد خبر 12606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد