اعزام کاروان 135 نفره  مددجویان بهزیستی قم به مشهد مقدس

هفتمین کاروان مددجویان بهزیستی قم به تعداد 135 نفر جهت زیارت مضجع شریف علی ابن موسی الرضا (ع) عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم حجه الاسلام والمسلمین اکرامی نژاد مسؤل امور فرهنگی بهزیستی قم با اشاره به مطلب فوق افزود : این کاروان متشکل از مددجویان موسسه خیریه سرو اندیش و تحت نظارت بهزیستی قم می باشند که به تعداد 135 نفر عازم مشهد مقدس شدند که در مجموع از ابتدای سال جاری 315 نفر از مددجویان و معلولین تحت پوشش به فیض زیارت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) نایل شده اند .

اکرامی نژاد به مشکلات اعتباری و مالی بهزیستی و عدم امکان اعزام مددجویان با اعتبارات دولتی اشاره کرد و افزود به همین علت با هماهنگی و توافقات صورت گرفته با موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) که عهده دار تامین مقدمات اعزام زیارت اولی هاست ، اسکان و تغذیه مددجویان معرفی شدن در مشهد به مدت سه شب و چهار روز با مؤسسه خیریه  ام المومنین حضرت خدیجه علیها السلام است و  انتخاب مددجویان و تنظیم برنامه اعزام آنها، همراهی آنها در طول سفر با بهزیستی و مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی است و خیرین ارجمند هم در تامین هزینه های رفت و آمد مساعدتهای خوبی داشته اند .

لازم به ذکر است در مدت اقامت مددجویان در مشهد مقدس علاوه بر برنامه های فرهنگی ، کلاسهای احکام و عقاید و... نیز برای ایشان برگزار می گردد.

کد خبر 12604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد