استان کرمان، قوی ترین استان در جشنواره های ورزشی امسال بهزیستی

سرپرست امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور، از کسب مقام نخست استان کرمان در جشنواره ویژه معلولین، افراد کم توان ذهنی و فرزندان شبه خانواده با تصاحب ۳۶ مدال جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، شاهین امینی سرپرست امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اهمیت نقش ورزش در پرورش جسم و روح افراد و به تبع آن افزایش کارایی و انگیزه زندگی، افزود: سازمان بهزیستی با تکیه بر همین موضوع، از سالها پیش برای گنجاندن ورزش در برنامه زندگی روزمره اعضای خانواده بزرگ بهزیستی شامل فرزندان سازمان، افراد دارای معلولیت های ذهنی و جسمی، پرسنل بهزیستی و... برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: برپایی جشنواره های مختلف ورزشی که هر ساله در میان گروهها و مقاطع مختلف، اجرا می شود نیز می تواند زمینه ای برای ایجاد رقابت سالم و همچنین  تشویق افراد به انجام تمرین های روزانه و آمادگی جسمانی مداوم در طول سال شود.  

امینی همچنین به حضور پر شور و روزافزون اعضای خانواده بزرگ بهزیستی در جشنواره های ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه این اشتیاق و علاقه برای حضور در جشنواره های ورزشی حتی به مسئولان و مدیران سازمانی نیز انتقال یافته است به طوری که با تمام موانع و محدودیت های بودجه ای، تمام نیروهای خود را برای تخصیص بودجه و اعزام تیم های ورزشی به جشنواره ها، متمرکز کرده اند و سال به سال شاهد رونق  این مسابقات هستیم.

سرپرست امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور در ادامه به برپایی چهار جشنواره بزرگ ورزشی ویژه افراد کم توان ذهنی، افراد دارای معلولیت، فرزندان مراکز شبه خانواده و پرسنل سازمان بهزیستی در طول امسال اشاره کرد و افزود:امسال استان کرمان توانست با کسب بیشترین امتیاز و دریافت ۳۶ مدال جشنواره، مقام قهرمانی را در سه جشنواره ویژه معلولین، افراد کم توان ذهنی و فرزندان شبه خانواده کسب کند. همچنین تیم های ورزشی استان اردبیل با کسب یک مقام قهرمانی در جشنواره ویژه کارکنان و یک مقام نایب قهرمانی در جشنواره ویژه افراد کم توان ذهنی، دومین استانی بود که مدال های زیادی را تصاحب کرد. 

به گفته وی، تیم های ورزشی استان خراسان رضوی نیز مقام نایب قهرمانی جشنواره ویژه افراد دارای معلولیت و مقام سوم جشنواره فرزندان شبه خانواده را از آن خود کرده اند. همچنین مقام دوم جشنواره فرزندان شبه خانواده و جشنواره کارکنان به ترتیب به استان های بوشهر و اصفهان رسید و استان های گلستان، آذربایجان شرقی و تهران به ترتیب در جشنواره های افراد کم توان ذهنی، افراد دارای معلولیت و کارکنان به مقام سوم دست یافتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال تیم های ورزشی سه استان کرمان، اردبیل و خراسان رضوی به عنوان قوی ترین استان ها در رقابت های ورزشی بهزیستی شناخته شده اند.

کد خبر 12600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد