دکتر علیرضا حاجیونی: تاسیس  مراکز مثبت زندگی در مسیر تحقق شاخص های سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی است

با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر، معاونین اداره کل و روئسای شهرستانهای استان، اولین کارگروه عملیاتی مراکز مثبت زندگی در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکتر علیرضا حاجیونی ، با اشاره به بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت گفت: تاسیس و اداره ی مراکز مثبت زندگی در مسیر تحقق شاخص های سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی است.

 وی افزود: مراکز مثبت زندگی پس از راه اندازی زیرساخت های لازم و کسب پروانه ی فعالیت از سازمان بهزیستی در استان راه اندازی می شوند ودر این مراکز مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات و در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه هدف ارائه خواهند داد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اهمیت محیط زندگی و پراکندگی جامعه هدف گفت : با راه اندازی این مراکز می توانیم بستری برای توزیع عادلانه و آسان ترخدمات، در فرآیند خدمات اجتماعی، مدیریت بهینه منابع و افزایش رضایتمندی جامعه هدف ایجا نماییم.

در ادامه شهرام چشم آلوس رئیس اداره فناوری  و تحول اداری بهزیستی استان بوشهر  بعنوان دبیر کارگروه در این جلسه ضمن قرائت دستورالعمل مربوطه ، اقدامات و روند تاسیس و نیازمندی های را عنوان نمود.

لازم به ذکر است ؛ مراکز مثبت زندگی از فعالیت های برون سپاری به بخش خصوصی متخصص است و در سطح یک پیشگیری با  22 فعالیت خدمات روانی اجتماعی بهزیستی را در بستر الکترونیک به جامعه هدف ارایه می دهد.

کد خبر 12593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد