نشست معاون اجتماعی بهزیستی استان سمنان با معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره)

سعی داریم با افزایش همکاری ها فی مابین بهزیستی و کمیته امداد را ه های ارائه خدمات را کوتاه و از موازی کاری جلوگیری کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ساره امیرجان معاون اجتماعی بهزیستی با سرکار خانم تقوی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نشست تخصصی داشتند .

در این نشست فهیمه رحمانی کارشناس زنان و خانواده اداره کل بهزیستی استان سمنان و خانم ها پارسا و آزاده ، مشاور خانواده و مددکار شهرستان سمنان حضور داشتند .

ساره امیرجان معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان : نشست تخصصی معاونین ادارات کل پیرو دیدار مدیران کل و در راستای تهیه بانک اطلاعاتی جامع از مددجویان مشترک ، عدم موازی کاری در ارائه خدمات ، برگزاری جشن روز مددکار و در نهایت توانمندی توانخواهان با افزایش تعاملات بیش از پیش انجام شد .

امیرجان گفت : معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان با دارا بودن ۲۸۳۵ پرونده که شامل ۲۳۸۸ زن و ۴۴۷ مرد در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشد و سعی داریم با افزایش همکاری ها فی مابین بهزیستی و کمیته امداد را ه های ارائه خدمات را کوتاه و از موازی کاری جلوگیری کنیم و بتوان با شناسایی توانخواهان مشترک خدمات مطلوبی به جامعه هدف ارائه نماییم .

وی تصریح کرد : سازمان بهزیستی کشور بعنوان سازمان تخصصی در امر معلولین معرفی شده است و کمیته امداد امام خمینی(ره) در صف مبارزه با فقر قرار دارد . بهزیستی و کمیته امداد در برخی فعالیت ها و علی الخصوص در حوزه اجتماعی و زنان مشترکاتی دارند که با افزایش تعاملات در پی توانمند سازی جامعه هدف هستیم .  که هر دو سازمان در امر توانمندسازی  اقدامات و گام های  موثر و پایدار در چند سال اخیر برداشته اند .

کد خبر 12589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد