نشست هماهنگی آغاز عملیات احداث 400 واحد مسکن مددجویان و معلولین استان برگزار شد

نشست هماهنگی آغاز عملیات احداث 400 واحد مسکن مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی استان با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان و حمید حیدری مدیر کل بنیاد مسکن استان در محل بهزیستی استان برگزار گردید

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این نشست دکتر علیرضا حاجیونی ضمن تشکر از همراهی بنیاد مسکن در مشارکت ساخت مسکن مددجویان به نقش بنیاد مسکن در همکاری و مشارکت و احداث 400 واحد مسکونی در سطح استان پرداخت و گفت : با توجه به نگاه نیک اندیش و تسهیلگری استاندار محترم در تامین اعتبار ساخت این پروژه ارزشمند ازمحل اعتبارات سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور ، شایسته است تمام هماهنگی ها و اقدامات اولیه و لازم جهت اجرای پروژه در برنامه ای مدرن  انجام گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در ادامه ضمن درخواست موارد مرتبط در خصوص احداث از جمله تامین زمین در نقاطی که بنیاد دارای زمین می باشد،مشارکت در احداث ،صدور پروانه ، تیپ نقشه ها ،نظارت فنی بر سازه ها وتسهیلات ساخت این پروژه را ضروری و مهم دانست .

همچنین حمید حیدری مدیر کل بنیاد مسکن ضمن تشکر و قدرانی برای مهیا نمودن شرایط لازم برای آغاز این پروژه ارزشمند گفت:به منظور عملیاتی نمودن این امر خیر بنیاد مسکن آمادگی خود را در تمام موارد مرتبط با این نهاد اعلام می داد و دراین زمینه هیچگونه مضایقه ای نخواهدکرد .

او همچنان اضافه کرد : در همین راستا به منظور تامین اسکلت و مصالح مورد نیاز این پروژه به قیمت مناسب ،بنیاد پیگیری های لازم را بعمل خواهد آورد.

لازم به ذکر است دراین نشست معاونت مشارکت های مردم بهزیستی استان ومعاونت مسکن و روستایی بنیاد مسکن و کارشناسان مربوطه مدیران خود را همراهی می کردند.

کد خبر 12586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد