سامانه اورژانس اجتماعی ( 123 )  در بهزیستی خراسان رضوی یکپارچه شد

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: سامانه 123 اورژانس اجتماعی به منظور ساماندهی بیشتر و طبق بخشنامه خطوط اورژانسی کشور از روز شنبه به صورت یکپارچه از مرکز استان پاسخگوی تمامی تماس های 123 در خراسان رضوی است.

دکترغلامحسین حقدادی در گفت وگو با خبرنگار اداره کل بهزیستی خراسان رضوی اظهارداشت: اورژانس اجتماعی در 4 بخش خدمات سیار،مرکز مداخله در بحران، سامانه 123 و پایگاه خدمات اجتماعی در 20شهرستان خراسان رضوی فعال است.

وی افزود: تا امروز در شهرستان ها کارشناسان پاسخگوی سامانه 123 بودند و بیشتر در ساعات اداری و نهایتا در برخی شهرستان ها تا 8شب پاسخگو بودند و بعد از این ساعت پاسخگویی 123 از طریق مرکز استان و در مشهد صورت می گرفت اما با بخشنامه ای که ابلاغ شده است از روز شنبه تمامی تماس های 123 از طریق سرور اورژانس اجتماعی در شهر مشهد پاسخ داده می شود و از مشهد به شهرستان های مربوطه جهت اعزام اورژانس اجتماعی اطلاع رسانی می شود.

 حقدادی تصریح کرد: در حال حاضر 6کارشناس در نوبت صبح و 2 کارشناس در نوبت شب در سامانه 123 اورژانس اجتماعی پاسخگوی شهروندان هستند و باتوجه به حجم ورودی ها و تماس ها در آینده نسبت به افزایش کارشناسان در این بخش تصمیم گیری خواهد شد.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در خصوص آخرین آمار اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی عنوان کرد: در 9ماه سال جاری 34هزار و 421تماس با خط 123 اورژانس اجتماعی گرفته شده است  که از این تعداد 6هزار و 998تماس منجر به ماموریت اورژانس اجتماعی شده است.

http://www.behzisti-kh.ir/Home/

کد خبر 12574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد