برپایی ستاد صیانت از حقوق شهروندی در فرمانداری رشت

صبح امروز بیست وسوم دیماه ستاد صیانت از حقوق شهروندی با حضور معاون محترم سیاسی و اجتماعی فرمانداری جناب آقای مهندس سعیدی کیا، رییس اداره بهزیستی شهرستان رشت خانم دکتر ییلاق بیگی و سایر روسای ادارات شهرستان ، در دفتر فرمانداری کلانشهر رشت برگزار گردید.

 در این جلسه برنامه های 9 گانه صیانت از حقوق شهروندی در دستگاههای اجرایی و برنامه های ده گانه درون سازمانی ، منجمله ترویج فرهنگ حجاب  و عفاف در ادارات مورد بررسی قرار گرفت.
 دکتر ییلاق بیگی در این نشست   با اشاره به اینکه جامعه هدف بهزیستی از قشر آسیب پذیر جامعه می باشند بیان نمود: در این اداره به منظور احترام به حقوق شهروندی مراجعین و تکریم ارباب رجوع   و تسریع بخشی به امور، میز خدمت در اداره پذیرش و هماهنگی  بهزیستی استان  برقرار و در روزهای سه شنبه ی هر هفته (روز ملاقات عمومی ) بطور کامل مناسب سازی  شده و تسهیل تردد برای حضور افراد کم توان انجام و  تابلوهای راهنما به جهت اطلاع رسانی بهینه از معاونت ها ، حوزه ها و دفاتر بهزیستی برای جامعه هدف  نصب گردیده است .
وی سایر تمهیدات مناسب سازی را شامل :  مسیریابی در اداره برای افراد روشن دل ، تعبیه برگه رسیدگی به شکایات و همچنین  امکان رسیدگی به شکایات از طریق سایت بهزیستی گیلان را از دیگر موارد مطروحه برشمرد.
وی افزود:  همچنین به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تابلوهایی در اداره نصب شده و  کلاسهای آموزشی حقوق شهروندی برای آموزش کارکنان بهزیستی برگزار می گردد.

کد خبر 12564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد