برگزاری مراسم گلریزان ویژه جامعه هدف بهزیستی اشنویه

مراسم گلریزان ویژه جامعه هدف بهزیستی اشنویه به همت بهزیستی و انجمن معلولین این شهرستان با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی و جمعی از خیرین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، نقش آفرینی سرداران مقاومت در دفاع از اسلام و ایران را مایه فخر و مباهات دانست و گفت: رشادت های این عزیزان از خاطر مردم ایران و کشورهای منطقه پاک نمی شود.

دکتر سعید فریور در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت خیرین به هدف برگزاری این گلریزان اشاره کرد و افزود: تکمیل و تجهیز ساختمان جامعه معلولین اشنویه یکی از اهداف والای این گلریزان است.

وی با تاکید بر حمایت دولت از جامعه هدف بهزیستی تصریح کرد: در سالجاری تعداد خانوار های مستمری بگیر در استان از ۱۶ هزار به ۵۱ هزار خانوار افزایش یافته است.

گفتنی است خیرین در این مراسم در اقدامی خداپسندانه ۱۲۰ میلیون تومان برای کمک به معلولان و تکمیل ساختمان جامعه معلولین کمک نقدی کردند.

همچنین خانواده حاج سلیمان رحیم زاده یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰۰متر مربع به ارزش دو میلیارد تومان جهت احداث مرکز کودکان بی سرپرست به اداره بهزیستی اشنویه به شرط احداث آن تا شهریور ۹۹ اهدا کردند.

کد خبر 12554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد