نشست هم اندیشی رییس بهزیستی گرگان با مسئولین مراکزغیر دولتی توانبخشی

روز یکشنبه مورخ ۲۲ دیماه۹۸ جلسه هم اندیشی رییس بهزیستی گرگان با مدیران و مسئولین فنی مراکزغیر دولتی توانبخشی تحت نظارت بهزیستی شهرستان گرگان با هدف پیگیری مشکلات مراکز در سالن جلسات بهزیستی گرگان با حضور شایسته رییس بهزیستی گرگان و مسیولین مراکز توانبخشی برگزار شد.

 رییس بهزیستی شهرستان گرگان در این جلسه ضمن خوش آمدگویی و عرض تسلیت به مناسبت فوت تعدادی از هموطنان کشورمان در حادثه هواپیما و سقوط اتوبوس و همچنین شهادت سردار شهید سلیمانی و همراهانش ، از زحمات مدیران مراکز غیر دولتی در خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: در خدمت رسانی به مددجویان، مراکز غیر دولتی بازوان بهزیستی می باشند. بنابراین تکریم ارباب رجوع در بخش غیر دولتی و ارایه خدمات مشاوره ای به جامعه هدف بهزیستی و راهنمایی صحیح و درست برای هه مراکز و کارکنان این بخش ضروری هست .

شایسته اظهار کرد: 
بحث نظارت بر مراکز غیر دولتی نباید ابتر بماند برای اینکه بتوانیم به اهداف سازمان برسیم. 

رییس اداره بهزیستی گرگان ادامه داد: امروزه خدمات توانبخشی برای جامعه هدف بهزیستی خیلی مهم است و تیم درمان باید کامل باشد. 

وی در خصوص پویش تامین جهیزیه مددجویان نیز توضیحاتی ارایه داد و گفت : همه مراکز از ظرفیت و توانمندی های خود برای این پویش و اطلاع رسانی به عموم مرم استفاده کنند. 
ایشان همچنین در خصوص ارتقا سیستم های امنیتی توضیحاتی داد و افزود: مراکز نسبت به ارتقا دوربین های خود اقدام کنند و در خصوص اتفاقاتی که در مراکز رخ میدهد به اداره بهزیستی اطلاع رسانی شود . 
همچنین در این نشست مسئولین مراکز از حوزه فعالیت خود و آمار و اطلاعات مرکز و مشکلات آن سخنانی را ایراد کردند.

کد خبر 12546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد