سفر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه هیأتی به منطقه محروم دیشموک

با جدیت و مصرانه پیگیر هستیم که مشکلات منطقه دیشموک برطرف و وضع بهبود یابد و انشاء الله تدابیر لازم جهت رفع مشکلات منطقه ، اندیشیده و اقدام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان: دکتر محسن مرادی مدیرکل بهزیستی استان، آقای میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، ،سید باقر حسینی معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی استان، علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه و جهانگیر افشانده رئیس بهزیستی کهگیلویه از مجتمع بهزیستی دیشموک بازدید کردند.

در ابتدا مدیرکل بهزیستی و هئیت همراه با امام جمعه دیشموک دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند و در ادامه به اداره آموزش و پرورش رفته و نشستی را برگزار و در مورد مسائل مورد نظر در حوزه ی آسیبب های اجتماعی به صحبت و رایزنی پرداختند.

در ادامه دکتر مرادی و هیئت همراه از مجتمع بهزیستی دیشموک بازدید نمودند و پس از دریافت گزارش از وضعیت بهزیستی و پایگاههای تحت نظارت گفت عملکرد پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک در مدت 5 ماه اخیر که افتتاح شده خدمات بسیار خوبی توسط کارشناسان به مردم عزیز دیشموک ارائه شده و این خدمات باعث کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف شده است .

ایشان گفتند:با جدیت و مصرانه پیگیر هستیم که مشکلات منطقه دیشموک برطرف و وضع بهبود یابد و انشاء الله تدابیر لازم جهت رفع مشکلات منطقه ، اندیشیده و اقدام خواهد شد.

حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به تلاش حوزه امور اجتماعی استانداری در جهت رفع مشکلات آسیب های اجتماعی دیشموک خبر داد و افزود: حوزه اموراجتماعی استانداری در حال برنامه ریزی می باشد تا در این راستا کارگاه هایی برگزار و به صورت مدون با برنامه مدیریت کرده تا نتیجه ی مثبتی حاصل شود.

میرمحمدی افزود: در حوزه اختصاص اعتبارات جهت کار در حوزه فعالیت های اجتماعی هم بصورت ویژه به گروههای متخصص و با برنامه کمک و نگاه ویژه می شود.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر از مسئولان بهزیستی در جهت راه اندازی مراکز مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: گروههایی که در دیشموک حاضر و برای بحث آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند باید با مدیریت و هماهنگی بهزیستی باشد که عدم هماهنگی باعث بروز آسیب های بیشتری نشود.

ایشان افزودند همه دستگاهها با بهزیستی به عنوان متولی اصلی کار در حوزه آسیب‌های اجتماعی هماهنگ باشند

کد خبر 12525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد