عسلویه/نشست صمیمانه مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با تیم های اجتماع محور عسلویه

دکتر علیرضا حاجیونی:در جاهایی که دولت ها بضاعت کمتری داشته اند و بسیج عمومی نیاز بوده است گروه های مردمی بدون چشم داشت و داوطلبانه به کمک دولت ها آمده اند ..

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر مدیرکل بهزیستی استان  طی نشستی صمیمانه با تسهیلگران تیم های اجتماع محور شهرستان عسلویه دیدار کرد.

علیرضا حاجیونی دراین نشست از پتانسیل های بالای افراد در تیم های اجتماع محور یاد کرد و اظهار داشت : برنامه ی دولت ها تغییر کرده  و اولویت ها را مردم مشخص می کنند و در همه ی دنیا گروه های مردم نهاد و اجتماع محوری یک درد را تشخیص میدهند و درمان را نیز از جنس جامعه ی خودشان قرار می دهند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر همچنین بیان داشت: در جاهایی که دولت ها بضاعت کمتری داشته اند و بسیج عمومی نیاز بوده است گروه های مردمی بدون چشم داشت و داوطلبانه به کمک دولت ها آمده اند و زمان طولانی اجرای برنامه ها را به حداقل رسانیده اند و نتایج چشمگیری بدست آورده اند.

در ادامه دکتر حاجیونی که در جمع تیم های اجتماع محور شهرستان عسلویه سخن می گفت با اشاره به توانایی های بالای مردم محلی بیان داشت: همیشه دولت نمی تواند اعتبارات کافی برای اجرای برنامه ها تامین کند و در این زمان های کمبود، مردم با تشخیص به موقع و اجتماع نیروهای کارآمد می توانند مشکلات را مرتفع کنند و بستر جامعه ای بهتر را برای خود و فرزندانشان فراهم کنند و در این راستا دولت و بالاخص سازمان بهزیستی همیشه همراه و مشوق آن ها خواهد بود

کد خبر 12524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد