برگزاری جشنواره ورزشی نابینایان و کم‌بینایان به یاد سردار سلیمانی

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان از برگزاری جشنواره ورزشی در پنج رشته به یاد سردار سلیمانی در بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا مظلومی بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع سالانه هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد:‌ جشنواره ورزشی در پنج رشته به یاد سردار سلیمانی و در دو تاریخ مختلف برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات از چهارم تا ۹ بهمن‌ماه برای بانوان و از نهم تا چهاردهم بهمن‌ماه در بخش آقایان برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های گلبال، شطرنج، شنا، دوی صحرانوردی و بولینگ برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۶ ورزشکار نیز در اسفندماه به دبی اعزام می‌شوند.

مظلومی تصریح کرد: انتظار می‌رود این ورزشکاران بتوانند برای مسابقات دوومیدانی ۲۰۲۰ پارالمپیک سهمیه کسب کنند.

وی با اشاره به کسب دو سهمیه در رشته جودو بیان کرد: جودوکاران کشورمان در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده در مسابقات انگلیس و باکو شرکت می‌کنند تا با تعیین رنکینگ و کلاس‌بندی به مسابقات ۲۰۲۰ اعزام شوند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به رتبه هیأت استان سمنان و وضع این هیأت در کشور بیان کرد: سمنان اکنون در رتبه ۱۹ تا ۲۰ استان‌های کشور قرار دارد و انتظار می‌رود برای ارتقای رتبه تلاش بیشتری شود.

کد خبر 12514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد