انتصاب علیرضا ایزدپور بعنوان رئیس کمیته فرهنگی و  پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

با حکم استاندار سمنان علیرضا ایزدپور بعنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  با حکم علیرضا آشناگر استاندار سمنان علیرضا ایزد پور بعنوان رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

احترما با استناد دستورالعمل شماره 2626982/10 مورخ 17/9/1398 ابلاغی از سوی دبیر کل محترم ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، در خصوص نحوه تشکیل جلسات، وظایف و اعضای کمیته های تخصصی شورا، با توجه به تعهد و تجارب علمی و اجرایی شما، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و  پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان منصوب می گردید.

نظر به حساسیت موضوع و لزوم برنامه ریزی و انجام فعالیتهای موثر و کارآمد در امر خطیر مبارزه با مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد، انتظار می رود نسبت به برگزاری منظم و مستمر جلسات کمیته فرهنگی و پیشگیری مطابق با دستورالعمل و نیازهای استان، پیگیری در جهت اجرای مصوبات و همچنین اتخاذ تدابیر لازم به منظور بهره گیری از تمامی ظرفیتها و توان اجرایی، علمی آموزشی و پژوهشی دستگاههای عضو کمیته اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روز افزون جنابعالی را در راستای پیشبرد اهداف و سیاستهای کلی مبارزه با مواد مخدر ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای برنامه ها با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

در ضمن در این مراسم از زحمات و تلاشهای دکتر جندقی رئیس سابق کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تقدیر و تشکر شد.

 

 

کد خبر 12494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد