افزایش تعاملات درون و برون سازمانی راهکاری موثر برای کمک به پیشبرد اهداف

در نشست تخصصی مدیر کل ، مسئولین مالی بهزیستی استان و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها درروستای سهیلی شهرستان قشم ، وضعیت اعتباری و مسائل و مشکلات موجود بررسی شد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان :

افزایش تعاملات درون و برون سازمانی راهکاری موثر برای کمک به پیشبرد اهداف

در نشست تخصصی مدیر کل ، مسئولین مالی بهزیستی استان و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها درروستای سهیلی شهرستان قشم ، وضعیت اعتباری و مسائل و مشکلات موجود بررسی شد. 

غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان در این نشست با تسلیت و تعزیت شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت ، از همراهی و تعامل بین بخشی همکاران و مسئولین در بهزیستی استان تقدیر کرد و افزود : بهزیستی نهادی حمایتی است که با کمترین اعتبارات و تجهیزات به جامعه هدف خدمات رسانی می کند .

 مدیر کل بهزیستی هرمزگان اذعان داشت : ارائه خدمات به بهترین نحو با کمترین اعتبارات عشق به خدمت می خواهد که همکاران ما در این سالها این عشق را به اثبات رسانده اند.

وی در ادامه بر افزایش تعاملات بین بخشی تاکید کرد و گفت : افزایش تعاملات درون و برون سازمانی راهکاری موثر برای کمک به پیشبرد اهداف و رفع مشکلات موجود است.

حسین نیکنام معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان نیز پرداختن جدی به روش های نوین جلب و جذب مشارکت های مردمی را رویکرد بهزیستی هرمزگان در سال جاری عنوان کرد و افزود : با جلب اعتماد و همکاری خیرین و شفاف سازی و مستندسازی نحوه هزینه کرد کمک های خیرین می توان بخشی از هزینه ها را تامین نمود .

بهزیستی استان نیز با تشکیل کمیته مدیریت بحران با همکاری معاونین ، یاریگر ادارات بهزیستی شهرستانها برای تببین راهبرد برون رفت از مشکلات خواهد بود.

اولویت بندی مشکلات و مسائل موجود، افزایش تعاملات درون و برون استانی ، شناسایی ظرفیت ها و راهبردهای بومی شده جلب و جذب مشارکتهای مردمی در شهرستانها از دیگر توصیه های معاون پپشتیبانی و منابع انسانی بود .

گفتنی است در ادامه این جلسه ضمن توضیحاتی در خصوص مسائل و مشکلات از سوی شهرستانها ، مطالب و تاکیداتی در خصوص بودجه و اعتبارات از سوی مسئولین مالی بهزیستی استان ارائه شد.

کد خبر 12487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد