ایسنا | پرداخت ۸۰۰ میلیون  ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی

ایسنا/همدان رئیس بهزیستی اسدآباد از پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سال‌جاری خبر داد.

اکبر احمدی منش در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: پرداخت این میزان تسهیلات برای ۲۳ نفر ازمددجویان به تعداد ۱۸ طرح ایجاد اشتغال کرده که از جمله این اشتغال‌ها می‌توان به دامداری و زنبورداری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه درصد تخصیص اعتبارات افزون بر ۱۱۰ درصد تعهدات شهرستان بوده است، افزود: در زمینه اعتبارات تبصره ۱۶ نیز ۶۵ طرح با بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده  که تا کنون ۷۰ در صد طرح‌های مذکور موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.


احمدی منش در ادامه با اشاره به مشارکت‌های مردمی با محوریت پویش ملی حلقه وصل " جلب و جذب مشارکتهای نقدی و غیر نقدی " برای تهیه جهیزیه به جامعه هدف پشت نوبت این شهرستان، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون خیرین و مردم شهرستان ۱۷ میلیون تومان کمک نقدی به بهزیستی این شهرستان در راستای مشارکت و تهیه جهیزیه داشته‌اند. 


وی با اشاره به اینکه این پویش ملی با شعار "شریک شادیتان هستیم" در قالب یک برنامه خیرخواهانه در شهرستان  برگزار خواهد شد، گفت: تأمین جهیزیه برای جامعه هدف بهزیستی، ترویج ازدواج آسان، کمک به تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم ازدواج جوانان، از اهداف اجرای  این پویش سراسری است.

احمدی‌منش با اشاره به اینکه پوستر پویش مجازی حلقه وصل به اعضای معتمدین و خیرین اطلاع‌رسانی شده است، اضافه کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی به‌صورت مکاتبه صورت گرفته و اعلام شماره حساب مشارکت این شهرستان نیز به‌صورت فراخوان اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد:  امسال پنج مورد جهیزیه از طریق اداره کل استان برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی این  شهرستان تهیه شده است.

کد خبر 12483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد