نوشهر| پاسخ منفی به درخواست های مددجویان در بهزیستی جایی ندارد

دکتر جمال باقری سرپرست بهزیستی مازندران به اتفاق معاونین امور اجتماعی، توانبخشی و پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی با حضور در اداره بهزیستی نوشهر ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری ضمن تقدیر از اقدامات تمامی همکاران در ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی گفت: مسئولیت اجرای دستورالعمل ها و ارزیابی و راستی آزمایی آنها بر عهده همکاران در شهرستانهاست و در صورت تجدید نظر در دستورالعمل ها نظرات شما اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به نحوه قرارادادهای واگذاری خدمات به بخش خصوصی گفت: استان مازندران  نیز مثل دیگر استانها تابع سیاست های کلان است و نمیتواند تغییری در قوانین کلان بوجود آورد.

سرپرست بهزیستی مازندران با اشاره به اهمیت در دسترس بودن مدیران برای پاسخگویی به جامعه هدف گفت: جواب منفی برای جامعه هدف به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید در چارچوب قانون  تمامی درخواست های مددجویان به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به جامعه هدف علاوه بر اینکه وظیفه کاریست ، وظیفه انسانی همکاران است افزود: تا به نتیجه رسیدن درخواست ها ملزم به پیگیری پرونده ها هستید و هر  جا تشخیص دادید که نیاز به ورود و مساعدت ستاد و یا سازمان می باشد ، پرونده ها را ارجاع دهید.

دکتر باقری با تاکید بر ارتباط تنگاتنک و هماهنگی بین همکاران خاطرنشان کرد: مقام و منصب در بهزیستی اهمیتی ندارد و مهم ارتقا سطح زندگی محرومین جامعه و رسیدن به اهداف انسانی سازمان است.

سرپرست بهزیستی مازندران  با اشاره به تلاش های رییس سازمان در جهت همسان سازی حقوق و مزایا در بهزیستی تصریح کرد: خبر های خوبی در این زمینه در راه است که در وقت مناسب اطلاعرسانی خواهد شد.

کد خبر 12480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد