رامسر | آگاهسازی مردم نسبت به خدمات پیشگیرانه بهزیستی

دکتر جمال باقری سرپرست بهزیستی مازندران به اتفاق معاونین امور اجتماعی، توانبخشی و پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی با حضور در اداره بهزیستی رامسر ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری ضمن ابراز خرسندی از اقدامات رییس سازمان بهزیستی در جهت رفع مشکلات و مسایل همکاران گفت: در جهت همسان سازی حقوق و مزایا و اصلاح وضعیت شغلی نیروهای  قراردادی، استیجاری و شرکتی در بهزیستی تلاش های زیادی شده و خبر های خوبی در این زمینه در راه است که در وقت مناسب اطلاعرسانی خواهد شد .

وی با اشاره به سختی های کار در بهزیستی، با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، افزود:  امنیت و آرامش محیط کار را حفظ کنید و مثل اعضای خانواده، مسائل و مشکلات را در چهارچوب قواعد سازمانی تعریف شده حل و فصل کنید.

سرپرست بهزیستی مازندران حفظ ارتباط دو سویه با کارشناسان ستادی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: ارتباطات کاری موجب پویایی و افزایش انگیزه کاری میشود ضمن اینکه در بررسی و بازخوردهای ناشی از قوانین و دستورالعمل های جدید تاثیر فراوانی دارد.

وی با شاره به اقدامات بهزیستی در خصوص کاهش معلولیت ها خواستار اطلاعرسانی همکاران و اموزش به احاد جامعه شد و تصریح کرد: بهزیستی اقدامات تاثیگذاری از جمله مشاوره های ژنتیک، انواع غربالگری و آزمایش در دستور کار دارد که ضروریست در جهت آگاهسازی مردم نسبت به این خدمات اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 12476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد