سمنان ا دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان با مددجویان موفق

تلاش و پشتکار در عرصه اجتماع در کسب موفقیت نشانه عزم و اراده است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان با تعدادی از مددجویان موفق تحت حمایت این اداره دیدار داشت.

مجتبی توانخواه تحت حمایت و فعال در حوزه هنری شعر و موسیقی است وی دانشجوی رشته شیمی دانشگاه سمنان می باشد و بهزیستی سمنان در جهت پیشرفت علمی این مددجوی موفق در حد توان پشتیبان وی بود است .

درخشنده  در گفتگو با مجتبی ضمن ابراز خرسندی از تلاش و فعالیت این مددجو  بیان داشت:  با توجه به  تلاش اداره  بهزیستی شهرستان سمنان  در جهت افزایش مستمری در راستای شکوفایی استعدادها و همچنین حضور و مشارکت فعال آنان از توانمندی مددجویان در زمینه های مورد نیاز  استفاده می کند.

دیدار با پرستو  و حسین با معلولیت شنوایی که با تلاش و کوشش توانستند مدال طلا و نقره در رشته تکواندو و کاراته در مسابقات کشوری کسب کند دیگر برنامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان بود .

درخشنده گفت : یکی از نیازمندیهای ویژه مددجویان در حوزه توانبخشی در خصوص خرید وسایل توانپزشکی و کمک توانبخشی است که بخشی از این نیازها توسط بهزیستی طبق دستورالعمل های مربوطه مورد حمایت و جبران است . ایشان تلاش و پشتکار را در عرصه اجتماع در کسب موفقیت نشانه عزم و اراده توانخواهان دانست .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان در پایان این دیدار ضمن تبریک به مناسبت موفقیت و مشارکت فعال این مددجویان توانمند در عرصه اجتماع خواستار استمرار تلاش و کوشش و حضور بیش از پیش این عزیزان در جامعه شدند و بیان داشت:بهزیستی در راستای توانمندی مددجویان تاحد توان تلاش می کند.

 

کد خبر 12475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد