تفاهم نامه بهزیستی استان کرمانشاه با پلیس راهور منعقد شد

تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با پلیس راهور با حضور سرهنگ شیری رئیس پلیس راهور استان، دکتر رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و معاونین وی در راستای ارتقای آموزش همگانی فرهنگ ترافیک منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با پلیس راهور با حضور سرهنگ شیری رئیس پلیس راهور استان، دکتر رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و معاونین وی در راستای ارتقای آموزش همگانی فرهنگ ترافیک منعقد شد.

در ادامه دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با سرهنگ فضل الله شیری فرمانده پلیس راهور استان دیدار کرد.

 در این دیدار که با حضور معاونین اجتماعی و پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه و معاون فرهنگی اجتماعی پلیس راهور در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد، دکتر رضوان مدنی ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: می‌بایست در راستای افزایش فرهنگ شهرنشینی و رعایت مقررات مربوط به حقوق شهروندی همه نهادهای مربوطه ورود کرده و این امر با برگزاری آموزش‌های لازم تحقق می یابد.

 وی با اشاره به اینکه افزایش تصادفات منجر به افزایش مشکلاتی از جمله معلولیت ها، بی سرپرست شدن خانوارها و ...غیره می‌شود، گفت: ارتقای فرهنگ رانندگی با رعایت قوانین و مقررات می‌تواند از وقوع افزایش معلولیت‌های جلوگیری کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بهزیستی استان آمادگی کامل برای همکاری با پلیس راهور در راستای ارائه آموزش های لازم را دارد.

سرهنگ شیری فرمانده پلیس راهور استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: لازمه رعایت قوانین و مقررات نظم اجتماعی است و در حوزه فرهنگی آشنایی با قوانین و مقررات باید در اولویت باشد.

وی بر افزایش آموزش های همگانی در استان برای توسعه انضباط اجتماعی ترافیک تاکید کرد و گفت: امسال در اثر تصادفات بیش از ۳ هزار نفر مجروح داشتیم که افزایش مصدومان حوادث رانندگی موجب بالا رفتن تعداد معلولان می شود.

کد خبر 12474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد