دکترحاجیونی از پیشکسوتان و گزینشگران بهزیستی استان تجلیل کرد (تصویر)

دکترحاجیونی:یک گزینشگر باید در تصمیم گیریهایش حق الله،حق الناس و حق الدوله لحاظ نماید و بر این اساس تصمیم بگیرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکترعلیرضا حاجیونی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)و تبریک 15دیماه سالروز تشکیل گزینش به تلاشگران این عرصه، شهادت سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض نموده و به برخی شاخصه های بارز و ارزشمند سردار شهید پرداختند.

 مدیر کل بهزیستی استان بوشهرگفت: سردار دارای شخصیتی چند وجهی بود که نشآت گرفته و رشد یافته از مکتب تعالی انسانی و ارزشهای اسلامی بود که با حضور خود در عرصه های مختلف، دوست و دشمن قداست و تاثیرگذاری ایشان را تحسین می کنند.

او همچنان بیان داشت بخش عظیمی از بیداری اسلامی متاثر از نقش آفرینی سردار شهید می باشد که در زمان حیات خود منجر به صلح و امنیت و پس از شهادتش موجب ترویج و اشاعه روح جبهه مقاومت در منطقه و نظام جهانی گردیده و ندای مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در نظام بین الملل با تدبیر و دوراندیشی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا گذاشته و به پیش می برد بر همگان محرز و به حقیقت رسیده است.

دکتر علیرضا حاجیونی در ادامه به نقش گزینش در سلامت دستگاه اداری پرداخت و به حساسیت کار گزینش و نقشی که گزینشگران در انتخاب اصلح بر اساس چارچوب اصول و اعتقادات نظام دارند مواردی مطرح و داشتن دانش،مردم داری،اخلاق مداری و مقبولیت ازجمله شاخصه های لازم برای یک گزینشگر است که باید در خود داشته باشد.یک گزینشگر باید در تصمیم گیریهایش حق الله،حق الناس و حق الدوله لحاظ نماید و براین اساس تصمیم بگیرد.

آقای علیرضا هوشیار مسئول گزینش بهزیستی استان نیز در ابتدا ضمن تبریک این مناسبت به همه کارکنان بهزیستی استان از تلاش و زحمات رابطین گزینش در سطح شهرستان ها قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: گزینش به تعبیری عین قضاوت یا شبه قضاوت است که می بایست خدا را در تصمیم گیریها در نظر بگیریم که اگر چنین باشد خداوند هم به پاس این تقوا و صداقت در جاهایی که تشخیص برایمان سخت است کمک می کند و راه حق از باطل نمایان می سازد. او به مصوبه اخیر شورای انقلاب فرهنگی پرداخت که با دستور ریاست محترم جمهور بعنوان مقام عالی دولت ابلاغ گردیده و تاکید نموده که  صاحبان و مسئولین فنی تمام مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی را ملزم به گذراندن مسیر گزینش کرده است که به دنبال آن لازم است انشاالله همکاران گزینشی آمادگی و اهتمام  لازم را داشته باشند.

قابل ذکر است که در پایان با اهداء لوح از زحمات گزینشگران تجلیل گردید.

کد خبر 12463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد