نظارتها باید  فرآیند محورو هوشمند باشند

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نظارتها باید به سمت فرآیند محوری و هوشمندسازی برده شود، گفت: مشکل بهزیستی فرد نیست بلکه فرایندهاست، چرا که بسیاری از فرایندهای ما کماکان سنتی است که باید اصلاح کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از یزد، کاظم نظم ده در نشست با معاونین و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانهای استان یزد با بیان این مطلب افزود: باید اقدامات خوب پایش و ثبت شده  و با اصلاح فرایندها نظارت کنیم.  

وی بیان داشت: سیاست ما در جهت سیاست های سازمان و در راستای شفاف سازی، سلامت اداری و مبارزه با فساد است.

 نظم ده گفت: بر اساس آمار و طبق نظرسنجی صورت گرفته در خصوص رضایتمندی مراجعین از دستگاهها و سلامت آنها که در سال ۹۷ از سوی سازمان آمار، سازمان امور استخدامی و چند دانشگاه ها انجام شد، سازمان بهزیستی جزء دستگاه های خوب شناخته شده است. 

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به واگذاری بیش از ۹۳درصد از فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی گفت:  این نشان می دهد که بهزیستی در راستای سیاست های نظام و قانون اساسی حرکت کرده است  و از خیلی از دستگاه ها جلوتر هست.

وی از صدور مجوز بیش از  ۴۵ هزار مرکز غیردولتی توسط بهزیستی در کشور گفت: بخش غیردولتی با به کارگیری نیروی انسانی در این مراکز نه تنها باری بر روی دوش دولت نگذاشته بلکه در زمینه ایجاد اشتغال نیز به دولت کمک کرده است. 

کد خبر 12460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد