برگزاری کمیته اجرایی با حضور مدیر کل و معاونین

یکی از مهمترین عوامل دستیابی به اهداف بهره گیری از پیشنهادات تخصصی در راستای تقویت و بهبود خدمات است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کمیته اجرایی با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل و اعضاء برگزار شد.

کمیته اجرایی بهزیستی استان با دستور کار اسناد دیوان محاسبات ، تفاهم نامه های منعقده در بهزیستی و رسیدگی و نظارت مالی بر موسسات تحت نظارت برگزار شد .

 در این جلسه حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی ،  احمد پیوندی معاون توانبخشی ، ساره امیرجان معاون اجتماعی ، انسیه ایمانی معاون امور توسعه پیشگیری ، رعنا سورمه رئیس اداره مشارکت ها ، جواد قربانی ذیحساب ، رئیس و کارشناسان امور مالی  نیز حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور در ابتدا شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یاران باوفایشان را به همه ی پرسنل ، جمعیت هدف اداره کل بهزیستی استان و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفتند و در تشریح شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی ابهت و تواضع را از مصادیق و شاخص های اخلاقی ویژه ایشان بیان داشت .

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در بخش دیگر سخنان خود در کمیته اجرایی از زحمات و تلاشهای معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل در تخصیص اعتبارات با سرلوحه قرار دادن صرفه جویی تقدیر و تشکر کردند و رعایت قانون را در مباحث مالی فصل الخطاب دانستند و در این راستا باید بیش از پیش با دستگاههای نظارتی و دیوان محاسبات در ارتباط بود .

ایزدپور گفت : حمایت از مددجویان و ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف سازمان مرهون تلاش و همدلی کارکنان در همه ی امور است و یکی از مهمترین عوامل دستیابی به اهداف بهره گیری از پیشنهادات تخصصی در راستای تقویت و بهبود خدمات است و ما همواره از انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال و حمایت کرده ایم .

در ادامه جلسه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی ، ذیحساب و اعضاء شرکت کننده در جلسه به دستور کار جلسه پرداختند و مباحث مربوطه مطرح و نتیجه گیری شد .

کد خبر 12425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد