قدردانی مدیرکل بهزیستی لرستان از مجموعه بعثت مال

مدیر کل بهزیستی لرستان با حضور در مجموعه بعثت مال از هیات مدیره این مجتمع بابت فعالیت های مستمر در زمینه کمک به کودکان کار قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، فاطمه زهرا توکلی مدیر کل بهزیستی لرستان به همراه معاونین سازمان با حضور در مجتمع بعثت مال از “علی کولیوند” رئیس هیات مدیره بعثت مال و  کاظم مرادی عضو هیات مدیره بعثت مال و از خیرین استانی، بابت فعالیت های مستمر در زمینه کمک به کودکان کار قدردانی کرد.

توکلی در این دیدار با بیان اینکه، ورود بعثت مال به مسایل فرهنگی اجتماعی جای قدردانی دارد، افزود: نگرش اجتماعی در بعثت مال و کمک های متعددی که به کودکان کار شده است موجب حضور ما برای تقدیر از مدیران این مجموعه شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: هوشمندی سرمایه گذاران برای راه اندازی این مرکز و ساختن نمادی جدید برای شهر خرم آباد در زمینه گردشگری و اقتصادی اقدام مثبتی بوده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه اغلب ورود خیرین در خصوص مسایل سخت افزار بوده است، افزود: اما با شرایط کنونی لازم است که در زمینه نرم افزاری هم وارد شویم و خوشبختانه، بعثت مال در این زمینه ورود خوبی داشته است.

توکلی تصریح کرد: همه ما به عنوان یک شهروند باید با دقت در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت کنیم و مقابله جدی با آسیب ها داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره بعثت مال در این دیدار اظهار کرد: رویکرد بهزیستی با انرژی بانوان روند مثبتی را در پیش گرفته است.

علی کولیوند با بیان اینکه در جوامع خارجی معلولین براحتی تردد میکنند و کسی آنها را پنهان نمیکند، افزود: اما در ایران گاهی عکس این قضیه صورت میگیرد و گاهی به دنبال پنهان کردن افراد معلول هستیم.

وی ادامه داد: کمپین ها و همایش هایی که در رابطه با معلولین برگزار شده است به تغییر این روند کمک میکند.

عضو هیات مدیره بعثت مال و عضو مجمع خیرین سلامت لرستان در این دیدار بیان داشت: با توجه به کمبود امکانات و منابع مالی و با این شرایط اقتصادی، برآورده کردن انتظارات جامعه هدف بهزیستی کار مشقت آوری است.

کاظم مرادی افزود: فعالیت های بهزیستی هر روز سخت تر می شود اما با نگاه و علاقه شخصی و فعالیت مضاعف میتواند، موجب خوشنودی جامعه هدف شود.

وی همچنین خطاب به مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: بانوان، مسوولیت پذیر و وقت شناس هستند و از شما بابت زحماتی که برای جامعه هدف بهزیستی استان متحمل هستید، تقدیر و تشکر می کنیم.

کد خبر 12419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد