برگزاری بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی

ایران بعنوان کشوری اسلامی هیچگاه آغاز گر جنگ نبوده و نخواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مراسم گرامیداشت سپهبد شهید سلیمانی با حضور مدیر کل و کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان و مداحی کربلایی ابوالفضل یوسفیه برگزار شد .


علیرضا ایزدپورمدیرکل بهزیستی استان سمنان : در ابتدا این مراسم یاد شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص سپهبد شهید سلیمانی را گرامی داشت و شهید سلیمانی را سردار دلها و سرباز وطن نام برد و ایشان را متعلق به کل جهان دانست .

مدیر کل بهزیستی استان سمنان اولین انتقام و حمله موشکی نیروهای سپاه به پایگاه عین الاسد را بعنوان اولین انتقام نشانه از قدرت ، شجاعت و عظمت ملت ایران دانست و بیان داشت: ایران بعنوان کشوری اسلامی هیچگاه آغاز گر جنگ نبوده و نخواهد بود و ما در طول تاریخ همواره خواهان صلح و امنیت هستیم.

ایزدپورگفت : نامگذاری 13 دی ماه به نام روز مقاومت و سپهبد سلیمانی از دیگر افتخارات میهن اسلامی ایران عزیز است و نشانه ی بر یاری ایران از مظلومان جهان است .

حسینی نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان : در ابتدا ایشان از فضایل و مقام شامخ شهیدان و علی الخصوص سپهبد سلیمانی اشاراتی داشت و با توجه به آموزه های قرآنی خداوند اولین نام شهید را بر خود نهاده است و این مقام تنها لایق بندگان خاص حضرت باریتعالی است .

وی افزود : شهدا در نزد خداوند متعال روزی می گیرند و زنده هستند و ثمره خون شهدا آزادی و سربلندی است و باعث برکات و توفیقات روز افزون خواهد شد .

کد خبر 12405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد