کارگاه آموزشی مددکاری گروهی در کار با زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب برگزار شد

کارگاه آموزشی مددکاری گروهی در کار با زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب برای کارشناسان دولتی و غیردولتی حوزه اجتماعی باحضور دکتر موسوی چلک رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران ، وحید حسین زاده معاون اجتماعی بهزیستی مازندران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، در حاشیه برگزاری این کارگاه حسین زاده مددکاری را ستون اصلی سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: مددکاران سفیران سلامت اجتماعی در جامعه هستند  که علاوه بر وظایف کاری باید دغدغه سلامت اجتماعی را نیز  داشته باشند.

وی بر تغییر رویکردهای مددکاری به سمت  رویکرد تیمی اجتماع محور ومحله محورتاکید کرد و افزود:  مددکاران باید در مراکز شرایط حمایت اجتماعی در جهت برآبر سازی فرصت‌ها و حضور افراد آسیب دیده جامعه رافراهم نمایند.

حسین زاده خواستار ایجاد تناسب خدمات در مراکز با نیازهای جامعه وفرد خدمت گیرنده شد و تصریح کرد:  امروز دغدغه مردم و جامعه هدف ما نشاط اجتماعی و سلامت اجتماعی است و ضروریست تا مددکاران بعنوان  سفیران سلامت اجتماعی نقش خودشان رادر تبدیل فرصت های اجتماعی به سرمایه اجتماعی خوب ایفا کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران با بیان اینکه هر مددجوی  که به ما رجوع می کند یک فرصت انسانی و اجتماعی است که مارا از نظام اجتماعی حال و آینده آگاه می سازد، گفت:  مددکاران در سازمان بهزیستی باید بهزیستن اجتماعی را رواج بدهند اموزش زمانی تأثیر می گذارد که شما آن را به یادگیری و مهارت تبدیل کنید.

کد خبر 12390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد