برگزاری نشست بررسی مشکلات واگذاری مسکن مهر فومن در فرمانداری شهرستان

نشست هم اندیشی درخصوص پیگیری وضعیت و بررسی مشکلات ۳۰ واحدی توانخواهان در مسکن مهر با حضور دکتر نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان ، حجت الاسلام والمسلمین افتخاری نماینده محترم مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، مهندس محسنی فرماندار فومن ، مهندس علیزاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، امام پناهی مسئول امور ایثار گران بهزیستی استان ، حسین زاده مسئول امور گزینش ، خانم شادکام مشاور و رئیس دفتر مدیرکل ، مهندس پیربازاریان کارشناس مسئول مسکن ، خانم هاشمی مسئول روابط عمومی در دفتر فرمانداری برگزار گردید.

در این نشست فرماندار شهرستان فومن مهندس محسنی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی محوریت جلسه را بررسی مشکلات مسکن مددجویان عنوان کرد و افزود امیدواریم امروز به راهکارهای خوبی برای حل مشکلات مسکن به خصوص ۳۰ واحدی مسکن مهر برسیم .

ابراهیمی ریاست بهزیستی شهرستان فومن مشکل عمده در ۳۰ واحدی مسکن مهر را طولانی شدن زمان تحویل عنوان کرده و افزود از این ۳۰ واحد ۷واحد متعلق به خانواده هوی دارای چند عضو معلول می باشد . سایر مشکلات را ودیعه مسکن و هزینه تعمیرات عنوان کردو درحال حاضر ۶۴ نفر را نیازمند تعمیرات مسکن در شهرستان دانست

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری نماینده محترم مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی حفظ کرامت و شخصیت انسانی را اصلی ترین وظیفه بهزیستی دانست و بیان کرد بهزیستی مقدس ترین نهاد اجتماعی است . با توحه به تمام مشکلات اجتماعی موجود در جامعه ، مجموعه بهزیستی بسیار تلاش می نمایند و ما صبر و شکیبایی پرسنل بهزیستی ، در خدمت صادقانه شان ارج می نهیم .وی افزود ما خدمتگزار قشری هستیم که نیازمند و آسیب دیده اند .اما بدانیم  خدمت در بهزیستی به انسان سلامت و توانایی می دهد .

وی افزود : همگی باید تلاش کنیم تا هرچه سریعتر وضعیت مددجویان مسکن مهر فومن تعیین تکلیف گردد.

در ادامه دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان  ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد ؛ آنچه سردار سلیمانی را سردار دلها  کرد ، مردمی بودنش می باشد . ما اگر بخواهیم پیشرفت نماییم باید همدل و همصدای مردم باشیم . در شرایط سخت اجتماعی باید همه دست به دست هم بدهیم تا از بار مشکلات قشر محروم بکاهیم . وظایف ما بسیار سخت و جانفرسات ، آنچه که در ریان مشکلات مردم در ملاقات های عمومی با مردم در روزهای سه شنبه می بینیم ، دلیل بر این ادعاست .

ایشان در خصوص مرتفع نمودن مشکل ۳۰ واحدی مسکن مهر شهرستان فومن اعلام نمودند: ۷ واحد از این ۳۰ واحد مسکن را به خانواده های دارای چند عضو معلول و ۷ واحد نیز به خانواده های دارای چند عضو معلول در شهرستان صومعه سرا اختصاص یابد تا حداقل این واحدها سریعتر تحویل گردند و بقیه را نیز  فراخوان نموده تا درخصوص مشارکت فردی شان بررسی لازم انجام گردد.

کد خبر 12384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد