پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سخنرانی در خصوص مردی که مخلصانه و بی ریا سال های سال به جهاد پرداخته کاری بس مشکل است؛ از آن جهت که بسیاری از اقدامات و خدمات ارزنده وی در قبال ایران و جامعه مسلمان جهان از دید ما پنهان است. باید چند سالی بگذرد تا از رشادت های این مرد تکرار نشدنی توسط افراد مختلف پرده برداشته شود.

شهادت حاج قاسم سلیمانی بهترین پاداش برای رشادت های ایشان بوده و برای ما سیلی از غم و اندوه را به دنبال دارد.

امروز شهدای اسلام و ایران در راه جهاد، مهمانی از جنس شجاعت و تفکر دارند؛ حاج قاسم در هشت سال دفاع مقدس و سپس در جنگ های حق علیه باطل در تمامی صحنه ها حضور پر رنگ داشته و جزو ارکان اصلی مبارزه در خط مقدم بوده است.

استکبار جهانی با اقدام منزجر کننده و بدون رعایت حقوق بین المللی سردار ما را به شهادت رساند که خود این شیوه و اقدام نشان از استیصال آنان در جبهه های جنگ در برایر سردار دارد.

تاریخ جمهوری اسلامی هاکی از آن است که هرگاه فردی در راه جهاد به شهادت می رسد، راه و شیوه وی به درستی و با همت بیشتری پیگیری می شود.

فقدان حاج قاسم سلیمانی برای تمامی رزمندگان اسلام مشکلی اساسی است. امید آنکه طریق این سردار سالار همواره سرلوحه مبارزات خود قراره داده و اهداف سردار شهید را با موفقیت به سرانجام رسانند.

اینجانب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ولی ایشان و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می نمایم.


اسماعیل قربانی
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 12376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد