روسای حراست مشاوران مدیران باشند/ضرورت آگاهی حراست به تمامی امورات سازمان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: حراست یعنی پاسداری و حفاظت برای صیانت از ارکان جزئی و کلی سازمان در برابر تهاجمات و فسادها احتمالی که در هر سازمان وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره حراست بهزیستی استان کرمانشاه با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده ارزشمند سپاه قدس، اظهار داشت: شهادت جایزه بزرگ خداوند به سردار سلیمانی بود و روح بزرگ این شهید گرانقدر پس از شهادت نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان داشت: شهادت سردار سلیمانی موج بزرگی از اتحاد و همدلی را در بین همه ایرانیان ایجاد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه این مراسم گفت: حراست یعنی پاسداری و حفاظت برای صیانت از ارکان جزئی و کلی سازمان در برابر تهاجمات و فسادها احتمالی که در هر سازمان وجود دارد.

دکتر رضوان مدنی بیان داشت: از نظر جایگاه قانونی فردی باید مدیریت حراست را بر عهده بگیرد که آشنایی کامل به امورات داشته و اخلاق مدار باشد.

این مسئول با بیان اینکه مدیر حراست باید فردی امین بوده و در مباحث مالی، اسناد و مدارک کارکنان همواره مورد اعتماد باشد، گفت: علاوه بر این باید برای مدیر هر سازمان نیز یک مشاور باشد.

وی انتقال اخبار و اطلاعات به نهادهای حفاظتی، امنیتی و نظارتی از دیگر ویژگی های بارز نیروهای حراست برشمرد و گفت: فردی که مسئولیت حراست را بر عهده می گیرد وظیفه سنگینی بر دوش اوست.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان اردشیر فتحی رئیس سابق حراست بهزیستی استان را همکاری مهربان و دلسوز معرفی کردو از درایت، پشتکار و ظرافت نگاه بهزاد حیاتی رئیس جدید اداره حراست بهزیستی استان در انتخاب وی برای اعطای این مسئولیت سخن گفت.

اردشیر فتحی رئیس سابق اداره حراست بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم تکریم خود و معارفه رئیس جدید حراست، گفت: خرسندم که در زمان مدیریت حراست فرصتی فراهم شد که بتوانم خدمتی صادقانه به جامعه هدف سازمان و کارکنان استان داشته باشم.

وی با اشاره به سوابق مدیریتی خود در طول سال ها خدمدت در بهزیستی، گفت: در هر مقامی مددکاری را فراموش نکردم و اولویت فعالیت های بنده مددکاری بوده است.

فتحی تصریح کرد: فعالیت های ما در حراست بهزیستی استان بر اساس قانون، شرع و اخلاق بوده است و این اقدامات در چهار بخش حفاظت پرسنلی، حفاظت فیزیکی، آی.تی و اسناد محرمانه پرسنل صورت گرفته است.

بهزاد حیاتی مدیر جدید حراست بهزیستی استان کرمانشاه نیز ابراز امیدواری کرد که حضورش در حراست منشاء خیر و برکت برای پرسنل و مددجویان باشد.

وی با بیان اینکه حراست دارای چارچوب خاصی است، افزود: التزام به دین مبین اسلام ، رعایت قانون، ترویج حس مسئولیت پذیری و تلاش در جهت حفظ امنیت همکاران از اولویت های کاری حراست به شمار می رود.

حیاتی، تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی آنها و پرسنل را از دیگر وظایف خطیر حراست اعلام کرد و گفت: برنامه های مختلف و سازنده ای در بحث شفاف سازی اقدامات و فعالیت خواهیم داشت.

کد خبر 12371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد