سفر معاون توسعه مدیریت و منابع  سازمان بهزیستی کشور به استان قزوین

️ دکتر احمدرضا شجیعی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور، صبح امروز به اتفاق دکتر فاطمی نژاد مدیرکل دفتر حقوقی، سمیعی معاون ذیحساب و دکتر دباغی مدیرکل دفتر فنی سازمان بهزیستی کشور، از پروژه ساختمان اداره کل بهزیستی استان قزوین بازدید کرد.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی قزوین دکتر شجیعی در جریان سفر به بهزیستی استان قزوین و بازدید از پروژه ساختمان اداره کل بهزیستی استان، از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه ملی اعم از تحویل پروژه و تسویه حساب با پیمانکار، تجهیز و راه اندازی، فراینده بهره برداری، چارت تشکیلاتی و... قرار گرفت.
وی همچنین در جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان قزوین  گفت:در یک نگاه کلی به وضعیت کشور وضعیت اعتبارات و بودجه مناسب نبود و در پایان سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات این سازمان پرداخت نشد و کسری بودجه مواجه شدیم. و در سازمان بهزیستی اگر عشق به کار و انگیزه خدمت نباشد ادامه کار در شرایط دشوار دستمزدها و مزایا وجود نخواهد داشت.

وی گفت:امسال اقدامات خوبی در سازمان بهزیستی به ویژه در حوزه مددجویان انجام شد اما متاسفانه به دلیل مسایل ناشی از تغییرات قیمت و سایر مسایل کشور این فعالیت‌ها چندان پررنگ جلوه نکرد.

شجیعی با بیان اینکه در سال جاری حق پرستاری مددجویان افزایش زیادی داشته است گفت: امسال ۲۴ هزار تن از مددجویان ما که یارانه نمی گرفتند به لیست یارانه بگیران ما اضافه شدند و سهم بهزیستی از محل هدفمندی یارانه ها نسبت به کمیته امداد افزایش پیدا کرد.

وی در خصوص وضعیت حقوق کارکنان بهزیستی نیز با اشاره به اینکه چندین جلسه در این زمینه با سازمان امور استخدامی کشور برگزار شد گفت: وضعیت رفاهی سازمان خیلی خوب نیست و امیدواریم در ماه های آخر سال وعده های دولت نسبت به افزایش پرداخت ها اجرایی شود.

شجیعی یادآور شد:کشور در وضعیت فعلی با تحریم هایی که به وجود آمده و شهادت سردار بزرگ سپاه حاج قاسم سلیمانی دچار بحران و شرایط جنگی شده که همه اینها در وضعیت اقتصادی مردم و کارکنان دولت موثر است.

وی ادامه داد: البته یک مبلغ اعتباری جدیدی در جهت رفاه کارکنان بهزیستی طی هفته‌های آینده به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

شجیعی افزود: در زمینه بیمه تکمیلی کارکنان بهزیستی نیز به دنبال تجمیع همه بیمه ها هستیم.

کد خبر 12345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد