خیرین شهرستان بروجن  پیشگام در کمک به مددجویان بهزیستی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان گفت: خیرین شهرستان بروجن در کمک به جامعه هدف شهرستان پیشگام بوده و نگاه حمایتی خود را همواره برای ساماندهی مددجویان داشته اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، معصومه محمدی سرپرست اداره کل بهزیستی در سفر به شهرستان بروجن و دیدار با فرماندار این شهرستان با اشاره به گستردگی وظایف بهزیستی افزود: شهرستان بروجن در زمینه مشارکت‌های مردمی در امور بهزیستی جزء شهرستانهای برتر است  که به یقین دستیابی به چنین موقعیتی بدون حضور خیرین امکان‌پذیر نبوده است.

محمدی خاطر نشان کرد: خیرین این شهرستان همیشه یاریگر سازمان در ارائه خدمات بوده اند و با توجه به واگذاری 94 درصد فعالیتها به بخش غیر دولتی، خیرین اداره این مراکز را برعهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه دولت بدون کمک خیرین، نمی‌توانست خدمات ارزنده‌ای را به جامعه تحت پوشش اداره کل بهزیستی کشور ارائه بدهد، افزود: امیدواریم با تداوم این گونه اقدامات، شاهد کمک‌های روز افزون مردم به این مجموعه باشیم.

دیدار با فرماندار شهرستان بروجن، بازدید از مراکز تحت نظارت و نشست با کارکنان بهزیستی از جمله برنامه های سفر سرپرست اداره کل بهزیستی استان به شهرستان بروجن بود.

کد خبر 12337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد