خانواده های بیش از دو معلول پیشوا و پرند به زودی صاحب خانه می شوند

بیش از 180 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول و بیشتر در شهرستانهای پیشوا و پرند در استان تهران ظرف دو ماه آینده واگذار می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ مهشید چوبکار گفت: در شهرستان پیشوا،  تعداد ۸۰ واحد مسکونی آماده تحویل به مددجویان است که با شروع واگذاری ها تا ۲ ماه آینده خانواده های ۲ معلولی و سه معلولی صاحب خانه می شوند.

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران افزود: ساخت بیش از ۲۰۰ واحد توسط پیمانکار در پیشوای ورامین از ۹ سال پیش آغاز شده بود که از این تعداد بیش از ۱۰۰ واحد تحویل داده شده بود اما پیمانکار از تحویل بقیه واحدها خودداری می کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به آماده شدن تعدادی از واحدها با دستور استاندار تهران و فرماندار شهرستان پیشوا مقرر شده است واگذاری 80 واحد به خانواده های مددجویان دارای معلول در هفته های آینده انجام شود.

چوبکار هزینه اولیه ساخت هر واحد مسکن مددجویان در پیشوا را بین ۲۵ تا ۲۷ میلیون تومان عنوان کرد که به گفته وی، از سوی سازمان بهزیستی تامین شده است.

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران خاطر نشان کرد: در شهرستان پیشوا یک هزار و ۲۵۰ معلول دارای پرونده هستند.

وی همچنین از واگذاری تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی در پرند به خانواده های دارای چند معلول در آینده نزدیک خبر داد.

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان بخشی از دغدغه های مالی و مشکلات زندگی آنان را کاهش می دهد.  

پیشوا با دو بخش مرکزی و جلیل آباد و بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

شهرستان پرند نیز در 33 کیلومتری جنوب غربی پایتخت واقع شده و مرکز آن، شهر جدید پرند خود را برای میزبانی از 600 هزار نفر جمعیت آماده می کند.

کد خبر 12318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد