نزدیک به 4 هزار نفر از خدمات میز خدمت بهزیستی شهرستان زنجان بهره مند شده اند

زنجان | مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان با بیان اینکه خدمت رسانی و پاسخ گویی شفاف و صریح و به موقع به ارباب رجوع و جامعه هدف جزء اصلی ترین وظایف سازمان بهزیستی است ، افزود : در 6 ماهه اول سال جاری نزدیک به 4 هزار نفر از شهروندان به میز خدمت این اداره مراجعه نمودند که بیشترین خدمات ارائه شده در قالب میز خدمت شهرستان زنجان مربوط به حوزه توانبخشی می باشد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان سید رزاق منافی گفت: ارایه راهنمایی خدمات  توانبخشی روزانه و شبانه ، پرداخت کمک موردی ، خدمات مددکاری به افراد تحت پوشش بهزیستی ، ارجاع به واحدهای تخصصی جهت تشکیل پرونده و... جزء خدماتی است که در میز خدمت بهزیستی شهرستان زنجان در حوزه توانبخشی  به مراجعان ارائه شده است .
وی افزود : در حوزه اجتماعی نیز  خدمات حمایتی – توانمندی زنان و مراکز شبه خانواده و مهدهای کودک ، خدمات راهنمایی و مشاوره و ارجاع به اورژانس اجتماعی ، ارایه خدمات شیرخشک و چندقلوها ، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، درمان و معاش  به مراجعه کنندگان ارائه شده است .
منافی با اشاره به  اینکه یکی از راههای افزایش اثر بخشی سازمانی ،بهبود کیفیت خدمات و تامین نیازها و انتظارات جامعه هدف است ، تصریح کرد : با ارائه خدمات در میز خدمت  مراجعات به واحدهای تخصصی و بدون اتلاف وقت و طبق نظر کارشناس میز خدمت انجام گرفته و  از مراجعات پراکنده و بی مورد به واحدهای تخصصی جلوگیری شده و اکثر موارد در حد امکان در میز خدمت انجام می گیرد.
مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان اظهار کرد : تشریح فعالیت ها و وظایف واحدهای تخصصی و پاسخگویی شفاف و صریح و پیشگیری از سردرگمی مراجعین ،  پیگیری درخواست های مراجعین پس از ارجاع به واحدهای تخصصی از دیگر خدمات میز خدمت این اداره می باشد .
وی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی بصورت غیر حضوری و یا الکترونیکی افزود : هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net درخواست خود را ثبت نماید. و کلیه مراحل نتیجه درخواست ، بصورت پیامک به شماره موبایل و نیز ارسال به ایمیل فرد اطلاع رسانی خواهد گردید و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.

کد خبر 12314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد